رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دربی کیفیت نداشت، چون مربیان خارجی دربی‎باز نبودند/ تیم برانکو را با تیم کالدرون مقایسه نکنید

10:42 - 03 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۲۷۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
محمود خوردبین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تقابل استقلال و پرسپولیس وقتی زیبا می‌شود که مربیان و بازیکنانش «دربی‎باز» باشند.

محمود خوردبین در گفت‎وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به پیروزی پرسپولیس در دربی ۹۰ پایتخت، اظهار داشت: بازی خوبی نبود، اما تیم ما به برد مهمی رسید که باید قدر این سه امتیاز را بدانیم. به هر حال کسب سه امتیاز از دربی برای همه هواداران پرسپولیس شیرین است.

وی در مورد اینکه چرا می‌گوید بازی خوبی انجام نشد، اضافه کرد: دلیلم کاملا مشخص است. هیچ کدام از مربیان این دو تیم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. البته آن‌ها بی تقصیرند، اول اینکه تازه به این تیم‌ها آمده‎اند و در ثانی خارجی هستند و با شرایط دربی بیگانه بودند. تقابل استقلال و پرسپولیس وقتی زیبا می‌شود که مربیان و بازیکنانش «دربی‎باز» باشند. در غیر این صورت، کیفیت بازی پایین می‌آید و بازیکنان مجبور می‌شوند رفتار‌های خشنی در میدان نشان بدهند.

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه تیم تحت هدایت گابریل کالدرون چه تفاوتی با تیم تحت مربیگری برانکو دارد، افزود: نمی‌توان عملکرد دو مربی در یک تیم را مقایسه کرد. برانکو یک شکلی تیمداری می‌کرد و کالدرون به شکلی دیگر. هر کدام‎شان هم موفقیت‌هایی به دست آورده‎اند. البته هنوز زود است نظر قطعی در مورد عملکرد کالدرون بدهیم، چون او تازه آمده و هنوز نمی‌دانیم چه برنامه‌ها و اهدافی دارد، ولی تا به حال شروع خوبی داشته و دربی را هم برد که خیلی به سودش خواهد بود.

خوردبین در نهایت، با اشاره به جشن تولد مشترکی که با علی پروین پشت سر گذاشت، گفت: پیشکسوتان پرسپولیس لطف کردند و جشنی برای ما ترتیب دادند. البته پروین متولد ۳ مهر است و من متولد ۲ مهر هستم، اما همین که دور هم جمع شدیم و جشن گرفتیم، ارزش زیادی دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *