رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قول کسب مدال در پارالمپیک توکیو را نمی‌دهم/ امکانات ما در تفنگ خفیف ۵۰ متر بسیار ضعیف است

8:45 - 03 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۲۳۴۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ساره جوانمردی، عضو تیم ملی پاراتیراندازی گفت: قول کسب مدال در پارالمپیک توکیو را نمی‌دهم اما به دنبال این هستم تا بهترین اتفاقات را در روز مسابقه برای کشور عزیزم رقم بزنم.

قول کسب مدال در پارالمپیک توکیو را نمی‌دهم/ امکانات ما در تفنگ خفیف ۵۰ متر بسیار ضعیف استساره جوانمردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین شرایط خود پیش از حضور در مسابقات پارا تیراندازی قهرمانی جهان اظهار داشت: خدا را شکر شرایطم بسیار خوب است و آخرین اردوی‌مان را پیش از اعزام به مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان پشت سر می‌گذاریم. حضور در مسابقات جهانی یک محک جدی برای ما خواهد بود تا با شرایط بهتری به پارالمپیک توکیو برویم.

ووی افزود: امیدوارم در مسابقات قهرمانی جهان بتوانیم یک سهمیه باقی‌مانده‌ را برای حضور در پارالمپیک توکیو کسب کنیم. خوشبختانه بدون هیچ مشکلی برنامه‌ها در حال جلو رفتن است. اهمیت رقابت‌های قهرمانی جهان با پارالمپیک برای من یکسان است و تمام تلاشم کسب بهترین نتیجه در این دو مسابقه است.

ملی‌پوش پارا تیراندازی تصریح کرد: امکانات ما در تفنگ خفیف ۵۰ متر بسیار کم است و همین باعث شده تا نتوانیم تمرین خاصی داشته باشیم. اگر شرایط با همین منوال پیش برود بعید است که بتوانیم در این رشته صاحب مدال شویم.

جوانمردی در مورد اهدافش برای حضور در پارالمپیک توکیو گفت: قول کسب مدال در پارالمپیک توکیو را نمی‌دهم هر چند که تمام تلاشم این است تا بهترین اتفاقات را در روز مسابقه برای کشور عزیزم رقم بزنم. در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون، جاکارتا و پارالمپیک ریو نشان دادیم پتانسیل زیادی برای کسب بهترین نتیجه داریم و ان‌شاءالله نتایج خوبی نیز در توکیو بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *