هدف از برگزاری رقابت‌های جام ایثار، قدرشناسی از جانبازان و شهدا است/ جام چهره‌ها را اواخر امسال برگزار می‌کنیم

10:46 - 27 شهريور 1398
کد خبر: ۵۵۰۶۳۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف گفت: با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس برای قدرشناسی و ابراز ارادت به جانبازان و شهدای دفاع مقدس و همینطور خانواده‌های آنها تصمیم گرفتیم که تورنمنت مینی گلف جام ایثار را برگزار کنیم.

حمید عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص رقابت‌های مینی‌گلف جام ایثار اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس برای قدرشناسی و ابراز ارادت به جانبازان و شهدای دفاع مقدس و همینطور خانواده‌های آنها تصمیم گرفتیم که تورنمنت مینی گلف جام ایثار را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم این مسابقات برای تقویت روحیه جانبازان عزیر و خانواده‌های آنها و همینطور خانواده شهدا تاثیرگذار باشد. برآورد ما این است که حدود 100 نفر در این رقابت‌ها شرکت کنند. ضمن اینکه تعدادی از معاونان وزارت ورزش و فرماندهان لشکری و کشوری هم در افتتاحیه این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

رئیس فدراسیون گلف در مورد برنامه‌های آتی این فدراسیون تصریح کرد: تعدادی از مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کرده‌ایم و تعدادی دیگر از این مسابقات باقی مانده که آنها را هم برگزار می‌کنیم. 2 ورزشکار به همراه یک سرپرست به مسابقات گلف قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند و برای مسابقات جهانی مینی گلف نیز 15 ورزشکار از کشورمان شرکت خواهد کرد. ضمن اینکه در پایان سال نیز مسابقات مینی‌گلف جام چهره‌ها را نیز برگزار خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *