رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امیدوارم در دوحه بتوانیم انتظارات را برآورده سازیم/ چشم به آینده داریم

11:16 - 04 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۰۴۳۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
فاطمه کرم‌زاده ملی‌پوش تیراندازی گفت: همچنان چشم به آینده داریم و امیدوارم در دوحه بتوانیم انتظارات را برآورده سازیم.

فاطمه کرم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکردش در جام‌جهانی تیراندازی اظهار داشت: از آنجایی که سطح فنی مسابقات بالا بود و سهمیه المپیک به تیراندازان تعلق می‌گرفت تمام کشورها با آمادگی کامل شرکت کرده بودند تا نتیجه خوبی بگیرند. عملکردم در جام‌جهانی ریو خوب بود و تنها به دلیل یک امتیاز نتوانستم کسب سهمیه کنم. در رشته خفیف هم با اختلاف خیلی کم به فینال راه پیدا نکردم و از شانس کسب سهمیه بازماندم. خیلی خوشحالم آرمینا صادقیان توانست دومین سهمیه المپیکی تیراندازی را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: اکنون باید تلاش کنیم تا بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیا دوحه دو سهمیه باقی‌مانده در رشته خفیف را کسب کنیم. البته کارمان خیلی سخت است چون در این رشته تنها دو تیرانداز آسیایی سهمیه گرفته‌اند. همچنان چشم به آینده داریم و امیدوارم در دوحه بتوانیم انتظارات را برآورده سازیم.

ملی‌پوش تیراندازی در خصوص برگزاری اردو در کشور آلمان گفت: با توجه به اینکه مشکل فشنگ داریم مسئولان فدراسیون بنا به تصمیم کادرفنی تیم ملی در حال رایزنی هستند تا برای برگزاری اردویی دو هفته‌ای به هانوفر آلمان برویم هر چند که فعلا برگزاری این اردو قطعی نیست. فشنگ نداریم با آن تمرین کنیم و مجبوریم بیشتر با فشنگ خشک تمرینات‌مان را انجام دهیم.

کرم‌زاده در ادامه تصریح کرد: هدف ما موفقیت تیراندازی ایران در مسابقات برون مرزی است، البته این امر به تنهایی میسر نیست و به حمایت مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیاز داریم. اگر مشکل ما از لحاظ فشنگ برطرف شود و مانند سایر کشور‌ها بتوانیم در طول روز ۲۰۰-۳۰۰ فشنگ تمرین کنیم این قول را می‌دهم که این توانایی در ما وجود دارد تا در مسابقات جهانی و المپیک بهترین مدال‌ها را برای ایران به دست بیاوریم.
 
وی در مورد شرایط سخت کسب سهمیه المپیک در تیراندازی گفت: تیراندازی رشته رکوردی با اختلاف امتیاز خیلی کم است. امکان دارد یک تیرانداز با یک دهم اختلاف به فینال برود و دیگری با همین اختلاف شانس خود را از دست بدهد. امیدوارم در دوحه شرایط به خوبی برای ما پیش برود تا شرمنده مردم کشورمان نشویم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *