رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور مبهم کاسیاس در جمع قوهای سفید

11:54 - 26 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۹۸۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
خبرگزاری میزان: طی روزهای گذشته چاپ تصاویری از کاسیاس با لباس تازه رئال مادرید شایعاتی را مبنی بر تمدید قرارداد این بازیکن برای فصل بعد بر سر زبانها انداخته است.
به گزارش خبرنگار ورزشی میزان، در حالی که طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر جدایی "ایکر کاسیاس" دروازبان باسابقه رئال مادرید به گوش می‌رسید و حتی رسانه ها از نزدیک شدن"دخه آ" دروازبان حال حاضر منچستر یونایتد برای پیوستن به این تیم سخن می گفتند، ظاهرا انتشار تصاویر و پوسترهای ایکرکاسیاس با پیراهن جدید رئال مادرید در رسانه‌های اسپانیا حکایت از داستان دیگری دارد.
با این همه گفته می شود صرف حضور کاسیاس در تصاویر تبلیغ پیراهن تازه رئالی‌ها برای فصل بعد دلیلی بر ماندن این بازیکن در جمع قوهای سفید مادرید نیست. در این میان روزنامه مارکا در این باره تردید ندارد و معتقد است که با توجه به درخشش کاسیاس در بازی‌های مقدماتی یورو 2016 فرانسه او بار دیگر درون دروازه رئال مادرید خواهد ایستاد.
روزنامه آس، اما با رد کردن این شایعه می نویسد: ژابی آلونسو هم فصل گذشته پیراهن معروف به نقش اژدهای رئال مادرید را بر تن کرد و تصویرش را می‌شد در همه جا دید، اما تنها چند روز بعد از آن بود که این بازیکن راهی بایرن مونیخ آلمان شد و از پیراهن و تبلیغات نمی‌شود درباره ماندن و رفتن یک بازیکن تصمیم گرفت و قضاوت کرد.
ایکر کاسیاس همچنان دروازه‌بان رسمی رئال مادرید است و قرارداد وی نیز هنوز باطل نشده است.
انتهای پیام/


برچسب ها: رئال کاسیاس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *