رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایکر کاسیاس با کهکشانی ها وداع کرد

12:27 - 22 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۲۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان:ایکر کاسیاس دروازه بان و کاپیتان رئال مادرید در 34 سالگی پس از توافق با مسوولان باشگاه رئال مادرید از جمع کهکشانی ها جدا شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی میزان،کاسیاس که فصل گذشته عملکرد نسبتاضعیفی در رئال مادرید داشت و بارها با اعتراض هوادارن این تیم روبرو شد طی روزهای گذشته  جدایی از رئال را در این فصل تکذیب کرده بود.

از سوی دیگر بعد از زمزمه های حضور "داوید دخه آ" دروازبان اسپانیایی منچستر یونایتد در رئال، کاسیاس برای ادامه همکاری با این تیم دلسردتر شد.این در حالی است که بر اساس گزارش کانال TVE، کاپیتان رئال مادرید هنوز دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد داشت اما مسئولان باشگاه به او گفتند که برای فصل بعد به دنبال دروازه‌بان دیگری هستند.

 در یکی دو ماه گذشته 8 باشگاه علاقه خود را برای جذب کاسیاس اعلام کرده‌اند که در این میان فنرباغچه ترکیه مذاکرات موفقی با این بازیکن داشته و گفته می‌شود که آرسنال هم از مدتها پیش با پیگیری وضعیت کاسیاس تمایل دارد او را به خدمت بگیرد.

کاسیاس که همراه با کهکشانی ها و تیم ملی اسپانیا به افتخارات فراوانی از جمله قهرمانی جام جهانی 2010و قهرمانی در دو دوره متوالی جام ملتهای اروپا دست پیدا کرد،از سال 1990 کار خود را در تیم های پایه رئال مادرید آغاز کرد و 8 سال پس از آن به تیم اصلی رئال پیوست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *