رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ورزش را شروع می‌کنیم؛ «از شنبه»!

12:05 - 09 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۷۸۷۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
برنامه شاد و مفرح «از شنبه» با هدف ترغیب مردم به انجام ورزش‌های همگانی از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

به گزارشگروه فرهنگی به نقل روابط عمومی معاونت سیما؛ مجتبی آذری تهیه کننده تلویزیون، در خصوص تولید برنامه «از شنبه» گفت: این برنامه به سفارش معاونت سیما و شبکه ورزش با هدف گسترش ورزش همگانی در حال تولید و پخش است؛ تهیه کنندگی این برنامه به عهده من و عبدالله روا است، «از شنبه» در کمترین زمان آماده شد، خوشبختانه ما توانستیم با کار شبانه روزی و تیم بسیار خوبی که داریم این برنامه را در ۳ هفته آماده پخش کنیم.

وی ادامه داد: ساختار این برنامه در ادامه کار‌های تولیدی قبلی است، برنامه‌هایی مانند «جوان»، «شش تایی ها»، «ویتامین ۳»، «مردم چی میگن» و «ویدئو چک» که همگی داری مایه‌های طنز بودند، اما طنز برنامه «از شنبه» پررنگ‌تر است.

تهیه کننده «از شنبه» اظهار داشت: تاکنون در تمامی برنامه‌هایی که تیم ما تولید کرده سعی کرده ایم خارج از کلیشه‌های رایج و مرسوم در ساخت برنامه‌های تلویزیونی عمل کنیم و نمونه بارز آن «ویدئو چک» بود؛ خوشبختانه گروهی که با آن کار می‌کنیم ایده پرداز، طنز پرداز و جوان هستند و میانگین سن تیم برنامه ساز ما کمتر از ۳۰ سال است.

آذری با اشاره به اینکه ورزش همگانی دارای حوزه وسیعی است، تصریح کرد: تعریفی که مردم از ورزش همگانی دارند محدود است که می‌توانیم جمعه به کوه و یا صبح‌ها به پارک برویم و ورزش کنیم، ما می‌خواهیم این تفکر را تغییر و نگرش جدیدی در حوزه ورزش همگانی ایجاد کنیم.

آذری ادامه داد: این برنامه تا آخر تابستان روی آنتن خواهد بود و ادامه آن به تصمیم مدیران محترم شبکه بستگی دارد، در این جا از مدیریت شبکه ورزش کمال تشکر را دارم که این اعتماد را به تیم ما داشتند و امیدوارم این برنامه بتواند اثر بخش باشد و ورزش همگانی واقعا همگانی شود.

«از شنبه» با اجرای امیرحسین قیاسی و ابوطالب حسینی هر روز به صورت زنده ساعت ۱۱:۳۰پخش می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *