رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مارادونا: می توانم نایب رئیس فیفا شوم

10:41 - 19 خرداد 1394
کد خبر: ۵۳۷۶۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
خبرگزاری میزان: بعد از استعفای "سپ بلاتر" از ریاست فیفا به دلیل افشای فسادهای مالی گسترده در این سازمان ،رقبای پیشین او به پیروزی در انتخابات مجدد بزرگترین سازمان اجرایی فوتبال امیدوار شده اند.
به گزارش خبرنگار ورزشی میزان، براساس نظرسنجی آنلاینی یک شرکت اتریشی- بریتانیایی که ده میلیون نفر در آن شرکت کردند،۱۰ شخصی که بیشترین احتمال انتخاب شدن به عنوان جانشین بلاتر را دارند انتخاب شدند.
یکی از افرادی که شانس زیادی برای جانشینی سپ بلاتر دارد ،"شاهزاده علی بن حسین" اردنی است که در زمان برگزاری این انتخابات تنها رقیب جدی سپ بلاتر محسوب می شد و حالا در صدر این لیست هم قرار گرفته است. 
این در حالی است که دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین اعلام کرده در صورتی که شاهزاده علی بن حسین در انتخابات ریاست فیفا به ‏پیروزی می‌رسید، می توانست به عنوان نایب رئیس فیفا انتخاب شود.‏
به این ترتیب، شاهزاده علی بن حسین می تواند در انتخابات بعدی که به زودی برگزار می شود، بار دیگر ‏نامزد شود و مارادونا تاکید کرد در صورت این اتفاق، می تواند پستی در فیفا به دست بیاورد.‏
او به خبرنگاران گفت:"اگر شاهزاده علی بن حسین پیروز شود، می توانم نایب رئیس فیفا شوم. اگر این ‏اتفاق بیفتد، یک تحول جدی در این سازمان ایجاد خواهیم کرد.شاهزاده علی و من در انتخابات قبلی 73 رای به دست آوردیم؛ اتفاقی ‏که سال ها در فیفا رخ نداده بود.‏به عقیده من سپ بلاتر هم به دلیل ترس از آبروریزی دستگیری در مقر فیفا توسط اف بی آی و پلیس سوییس استعفا کرد."  
این در حالی است که طبق نظرسنجی آنلاینی که با تعداد شرکت‌کنندگانی بالغ بر ۱۰ میلیون نفر صورت گرفت، ۱۰ شخصی را که بیشترین احتمال انتخاب شدن به عنوان جانشین بلاتر را دارند، به ترتیب احتمال بیشترین به کمترین و به قرار زیر معرفی شده‌اند:

۱. شاهزاده علی بن حسین اردنی - ۴۰ ساله
۲. میشل پلاتینی فرانسوی - ۶۰ ساله
۳. ولفگانگ نیرزباخ آلمانی - ۶۵ ساله
۴. فان پراگ ۶۸ هلندی - ۶۸ ساله
۵. لوئیس فیگو پرتغالی - ۴۳ ساله
۶. شیخ احمد الفهد الصباح کویتی - ۵۲ ساله
۷. فرانتس بکن باوئر آلمانی - ۷۰ ساله
۸. دیوید گیل انگلیسی - ۵۸ ساله
۹. زیکو برزیلی - ۶۳ ساله



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *