وظیفه من است که با تیم ملی والیبال به شیکاگو بروم/ سرپرستان فدراسیون‌ها تا زمان مجمع انتخاباتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند

11:19 - 13 تير 1398
کد خبر: ۵۳۰۴۹۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال گفت: زمانی که فردی به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب می‌شود وی موظف است تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی به فعالیت خود ادامه دهد.

افشین داوری در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اینکه سرپرستی وی در فدراسیون والیبال بیشتر از 6 ماه شده، اظهار داشت: زمانی که فردی به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب می‌شود وی موظف است تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی به فعالیت خود ادامه دهد.

وی افزود: به عنوان مثال من در فدراسیون ناشنوایان به مدت 9 ماه سرپرست بودم. در حکم سرپرستی فدراسیون والیبال هم که برای من صادر شده نوشته شده که «جهت برگزاری مجمع انتخابات به عنوان سرپرست منصوب می‌شوید.»

سرپرست فدراسیون والیبال در مورد اینکه سفرش با تیم ملی والیبال به آمریکا انتقادهایی را به دنبال داشته، تصریح کرد: وظیفه من است که با تیم ملی والیبال به شیکاگو بروم چون نیاز است که کنار تیم باشم. از کادر و اعضای تیم ملی می‌توانید اهمیت حضور مسئولان را در کنار تیم ملی بپرسید. حضور من در کنار تیم ملی برای پشتیبانی است. فینال لیگ ملت‌ها اهمیت زیادی دارد و باید همه شرایط را مهیا کنیم تا ان‌شاءالله یک اتفاق تاریخی دیگر رقم بخورد. من 40 سال است که در ورزش حضور دارم و فرق فینال با سایر مراحل را می دانم.

داوری ادامه داد: نتایجی که تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها کسب کرد حاصل اتفاقات مثبتی است که در فدراسیون رخ داده و من هم به خودم اجازه نمی دهم این فضای آرام به هم بخورد.

وی درباره جلسه ایگور کولاکوویچ با بهروز عطایی گفت: جلسه‌ای خودمانی بین سرمربیان تیم ملی و تیم جوانان برگزار شد و در این جلسه از اقدامات کولاکوویچ قدردانی به عمل آمد. خوشبختانه عطایی و کولاکوویچ با هم هماهنگ هستند و در مورد بازیکنان مشترک دو تیم نیز این هماهنگی از قبل بین این دو مربی انجام شده است.

سرپرست فدراسیون والیبال در پایان خاطرنشان کرد: رسانه هم جزئی از والیبال است و ما از نقدهای سازنده استقبال می‌کنیم اما انتظار داریم در شرایط کنونی همه تلاش کنند والیبال در آرامش باشد. امیدوارم در نهایت بتوانیم در آمریکا پرفروغ و موفق باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *