خبر قطعی برق در اهواز تکذیب شد

9:48 - 21 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۸۵۹۸
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با صدور اطلاعیه ای، خبر منتشر شده در فضای مجازی، مبنی بر قطع گسترده برق در اهواز را تکذیب کرد.

به گزارش گروه اقتصاد ، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در اطلاعیه ای، خبر منتشر شده در فضای مجازی، مبنی بر قطع گسترده برق در اهواز را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به منتشر شدن خبر قطعی گسترده برق در شهر اهواز، این شرکت به اطلاع مشترکان گرامی می‌رساند که پست‌های انتقال و فوق توزیع برق منطقه‌ای خوزستان در پایداری کامل هستند و هیچگونه خاموشی برای شبکه در شهر اهواز برنامه ریزی نشده است.

این شرکت با تکذیب خبر‌های منتشر شده در فضای مجازی به اطلاع می‌رساند که در صورت بروز حادثه‌ای در شبکه، از طریق رسانه‌های معتبر و پورتال برق منطقه‌ای خوزستان آن را اطلاع رسانی خواهد کرد.

گفتنی است؛ پیش از این، بر اساس اعلام سامانه فوریت‌های برق اهواز، برق برخی مناطق اهواز از ساعت ۰۰:۰۰ تا ساعت ۱۷:۳۰ فردا در مناطقی شامل؛ گلستان، خیابان‌های دی، بهمن، اسفند، اردیبهشت، خرداد، تیر، شهریور، آذر، جاده اندیمشک، شهرک صنعتی شماره ۲، منابع طبیعی و شهرک ولایت و کیانپارس، کیاناباد، کیانشهر، پاداد، صد دستگاه، سپیدار، زیتون، کورش قطع می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *