انجمن‌های ورزشی در سالم‌سازی جامعه موثر هستند/ با وجود تنگنا‌های مالی در ۳ سال گذشته ۷۰ اعزام داشتیم

13:25 - 14 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۶۶۹۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
محمد علیپور، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: باوجود تنگنا‌های مالی و مشکلات، طی سه سال گذشته ۷۰ اعزام داشتیم که با همت و تلاش روسای انجمن‌ها و هیئت‌های استانی انجام شد.

محمد علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص وضعیت فدراسیون انجمن‌های ورزشی در سال ۹۷ اظهار داشت: خوشبختانه سال پرکار و خوبی را پشت سرگذاشتیم به طوری که از حیث کسب مدال، مسابقات و کلاس‌های آموزشی در مقام مقایسه با سال‌های پیش، آمار خوبی برجای گذاشته شد.

وی افزود: باوجود تنگنا‌های مالی و مشکلات، طی سه سال گذشته ۷۰ اعزام داشتیم که عمده این سفر‌های برون مرزی با همت و تلاش روسای انجمن‌ها و هیئت‌های استانی انجام شد.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی تصریح کرد: انجمن‌ها در سالم سازی جامعه و تربیت نسل جوان و بالنده تلاش می‌کنند که این جای تقدیر دارد و امید می‌رود سال آینده بتوانیم با فرمول جدید برنامه‌ها و امور مختلف را انجام دهیم.

وی افزود: انسجام میان روسای انجمن‌ها و هیئت‌های استان‌ها از عوامل مهم در موفقیت این فدراسیون بشمار می‌رود وگرنه نمی‌توانستیم این مجموعه پرجمعیت و ۲۰ رشته تحت پوشش را به پیش ببریم.

علیپور در پایان خاطرنشان کرد: از حمایت‌های مسئولان و مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم، ولی امیدوارم این حمایت‌ها در سال جاری بیش از پیش تداوم داشته باشد تا بتوانیم برنامه‌های خود را با قدرت به پیش ببریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *