رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عصبانیت ترامپ و بولتون از برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران/سیاست آمریکایی‎ها در قبال ایران شکست خورد

6:00 - 24 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۳۴۱۷
توییت‌های ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا و مشاور امنیت ملی کاخ سفید با انتقادات فراوانی در سطح بین المللی مواجه شد.
به گزارش گروه بین الملل ، در پی برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر ایران، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی دولت آمریکا اقدام به انتشار توییت‌هایی خصمانه علیه ایران کردند. این توییت‌ها مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفته است.

راشاتودی در گزارشی از عصبانیت ترامپ و بولتون از برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان شکست تلاش ۴۰ ساله آمریکا برای تغییر رژیم در ایران یاد کرد.
 
واکنش رسانه‌های خارجی به توییت‌های خصمانه ترامپ و بولتون

در این گزارش آمده است در حالی ترامپ و بولتون در توییت‎های خود به ایران پرداختند که این رویداد بیشتر نشان دهنده شکست آمریکا علیه ایران بود.

به اذعان راشاتودی، توییت بولتون مهر تاییدی بر شکست سیاست "تغییر رژیم" مورد تاکید وی است. با در نظر داشتن سخنرانی‌های خصمانه بولتون علیه ایران و تمجید از گروهک منافقین جای شگفتی نیست که این گروه تروریستی که تا سال ۲۰۱۲ در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا قرار داشت، از توییت بولتون به وجد آمده و آن را مورد حمایت قرار دهند.

این گزارش با اشاره به وسعت و گستردگی راهپیمایی ۲۲ بهمن تصویری برافروخته از عکس بولتون که کاربران از آن برای نشان دادن خشم بولتون استفاده کرده بودند، منتشر کرد.
 
واکنش رسانه‌های خارجی به توییت‌های خصمانه ترامپ و بولتون

راشاتودی در پایان نوشت: با شکست حکومت آمریکایی ایران در سال ۱۳۵۷، واشنگتن همواره فعالیت‌های ضد ایرانی خود را ارتقا داده است.

پایگاه ام. اس. ان نیز پس از اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی نوشت: دولت ترامپ که رویکرد سختگیرانه نسبت به ایران اتخاذ کرده، علاوه بر خروج از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ در سال گذشته و اعمال تحریم‌های اقتصادی سخت علیه ایران، میزبانی نشست ضد ایرانی در روز‌های آینده در لهستان را برعهده دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: ترامپ در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توییتی خصمانه به زبان فارسی منتشر کرد. منتقدان، ترامپ را به دلیل اتخاذ سیاست تغییر رژیم علیه ایران مورد انتقاد قرار داده‎اند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *