رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لیکنز: خیلی خوشحالم که سه بازیکن ملی‌پوش به جمع ما اضافه شدند/ الان زمستان است و خورشید می‌تابد و من نمی‌ترسم!/ من بیشتر شبیه جورج کلونی هستم!

17:10 - 16 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۱۸۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما پنج بازیکن جدید خواهیم داشت و باید بگویم خیلی خوشحالم که سه بازیکن ملی‌پوش به جمع ما اضافه شدند.

به گزارش گروه ورزشی ، جرج لیکنز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و نفت مسجدسلیمان اظهارنظرهایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر از نظر می‌گذرانید:

* فکر می‌کنم حدود یک ماه است که در تراکتورسازی کار می‌کنم. کار کردن در اینجا برای من خیلی جالب است.

*ساسان انصاری را به دلیل محرومیت مقابل نفت مسجدسلیمان ذر اختیار نداریم. ما پنج بازیکن جدید خواهیم داشت و  باید بگویم خیلی خوشحالم که سه بازیکن ملی‌پوش به جمع ما اضافه شدند.

*ما با نفت مسجدسلیمان بازی داریم و با تیم فنی‌مان آنالیز خوبی از این تیم انجام دادیم. 

*شاید الان از شرایط‌مان راضی نباشم، اما در حال حاضر کارهایی که کردیم، عالی بوده است و در آینده باید بیشتر کار کنیم.

*در تیم ما بازیکنان با هم ارتباط خوبی دارند و ارتباط من هم با آنها خوب است. با اشکان آلمانی صحبت می‌کنم و با کوین کنستانت فرانسوی. خیلی خوشحالم که دروازه‌بانی که جذب کردیم از انگیزه خوبی برخوردار است. 

*اکبر ایمانی به جمع ما اضافه شده و ممکن است از او در این بازی استفاده کنیم و همچنین مسعود شجاعی مصدومیت کوچکی دارد و باید دید شرایطش برای بازی فردا چه خواهد بود.

*شاید همه بگویند تراکتورسازی در خط دفاعی ضعیف است، اما ما باید برای همه خطوط برنامه‌ریزی کنیم. 

*من بازیکنی که تفکر حرفه‌ای داشته و سخت تلاش کند را، دوست دارم و از بازیکن تنبل خوشم نمی‌آید.

*الان زمستان است و خورشید می‌تابد و من نمی‌ترسم! قبل از اینکه به ایران بیایم، برخی‌ها گفتند چرا به ایران رفتی؟ دوستان فرانسوی‌ام در ایران به من گفتند، اینجا خوب است.

*می‌توانم بگویم که قهرمان می‌شویم اما باید به جای آن به برنامه‌ریزی فکر کرد. این رویای قهرمانی نه تنها فردا، بلکه در آینده می‌تواند به حقیقت تبدیل شود.

*من بیشتر شبیه جورج کلونی هستم!



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *