رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کی‌روش با یک خداحافظی همه را خوشحال کند/ با اعتراض کردن نمی‌شود قهرمان شد

20:07 - 08 بهمن 1397
کد خبر: ۴۸۹۴۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کی‌روش بین هوادران تیم ملی اختلاف ایجاد کرد و زمان آن رسیده که با یک خداحافظی همه را خوشحال کند.

مهرداد میناوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص دیدار ایران و ژاپن اظهار داشت: تیم ایران با این همه بازیکن بزرگ و تاثیرگذار هیچ برنامه‌ای برای بازی با ژاپن نداشت اما با این حال به بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم که برای ما لحظات خوشی را ساختند، اما سرمربی این تیم باید پاسخگو باشد. چون ما انتقاد می‌کنیم، کی‌روش جوابمان را نمی‌دهد اما او باید جواب ۸۰ میلیون هوادار ایرانی را بدهد.

وی افزود: کی‌روش در ایران با پرخاشگری کارش را پیش می‌برد، اما در میادین بین‌المللی نمی‌شود با اعتراض نتیجه گرفت و برای قهرمان شد باید تاکتیک داشت.

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران ادامه داد: من قبلا هم گفته بودم کی‌روش حتی اگر تیم را قهرمان هم کند باید برود و الان باید با یک خداحافظی همه را خوشحال کند. کی‌روش بین هواداران فوتبال ایران اختلاف انداخت و آخر هم نتوانست تیم ما را قهرمان کند.

میناوند در پاسخ به این سوال که دلیل عملکرد ضعیف خط دفاعی تیم ملی چه بود، تصریح کرد: سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده می‌توانستند به این تیم کمک کنند، اما هیچ کدام از آنها دعوت نشدند. باز هم تاکید می‌کنم بازیکنان تیم ملی عالی هستتند و ایرادی به آنها وارد نیست، اما من به جای کی‌روش از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم.

وی در ادامه گفت: ژاپن دقیقا مثل تیم ایران در جام جهانی بازی کرد و روی ضد حملات ضربه سختی به ما زد. به هر حال فوتبال همین است و همیشه نمی‌شود از اشتباهات مدافعان حریف گل زد، چون ممکن است مدافعان تیم خودی هم اشتباه کنند.

وی در واکنش به این سوال که آینده فوتبال ایران را چطور ارزیابی می‌کند، خاطرنشان کرد: تیم ایران نیاز به پوست‌اندازی دارد و باید یک مربی خوب خارجی با دانش بیاید تا در تیم ما تغییراتی ایجاد کند. فوتبا مثل زندگی در جریان است و امیدوارم مسئولان فوتبال از این شکست درس بزرگی گرفته باشند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *