رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیگیر جذب یک مهاجم خارجی و یک بازیکن ایرانی هستیم/ نامه سوم ما بی‌پاسخ بماند تضییع سهمیه‌ ایران در لیگ قهرمانان آسیا را از طریق CAS پیگیری می‌کنیم

15:29 - 14 دی 1397
کد خبر: ۴۸۱۹۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن آخرین وضعیت این باشگاه در نقل و انتقالات رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را تشریح کرد.

پیگیر جذب یک مهاجم خارجی و یک بازیکن ایرانی هستیم/ نامه سوم ما هم بی‌پاسخ بماند سهمیه‌ ایران در لیگ قهرمانان آسیا را از طریق CAS پیگیری می‌کنیمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، سعید آذری درباره آخرین وضعیت باشگاه ذوب‌آهن در نقل و انتقالات لیگ برتر اظهار داشت: زهیوی را به دلیل مصدومیت از فهرست به دلیل مصدومیت خارج کرده‌ایم. در حال حاضر ۳ جای خالی داریم و بر همین اساس قصد داریم یک مهاجم خارجی و یک بازیکن ایرانی بگیریم. بازیکن ایرانی را هم با توجه به اینکه بازیکن خوبی است از او خواسته‌ایم که رضایت‌نامه‌اش را خودش از باشگاهش بگیرد.

وی ادامه داد: 2 مهاجم غنایی و نیجریه‌ای هم هستند که اگر نظر منصوریان را جلب کنند یکی از آنها را جذب خواهیم کرد و فعلا هم جای سوم فهرست ما خالی می‌ماند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نسبت به پیگیر نبودن فدراسیون فوتبال درباره پرونده افزایش مجدد سهمیه مستقیم فوتبال ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هم تاکید کرد: قرار است فردا نامه سوم خود را برای اینکه حقی از باشگاه‌های ایرانی ضایع نشود بفرستیم و اگر اینبار هم پاسخی دریافت نکنیم اینبار خودمان موضوع را ازطریق دادگاه عالی  ورزش (cas) پیگیری خواهیم کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *