گفت‌وگو|

بابایی: تراکتور چالش جدی نکونام خواهد بود/ تفکرات گل‌محمدی را در بازی مقابل استقلال خواهیم دید

0:15 - 11 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۷۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
بابایی: تراکتور چالش جدی نکونام خواهد بود/ تفکرات گل‌محمدی را در بازی مقابل استقلال خواهیم دید
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اصلا نباید به نتایج چند تقابل قبلی با تراکتور نگاه کنیم، زیرا این بازی فقط بعد فنی نخواهد داشت.

حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار آینده استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: این دیدار از لحاظ امتیازی برای استقلال به شدت حائز اهمیت است و می‌تواند چالشی جدی برای شاگردان نکونام باشد. اصلاً نباید به نتایج چند تقابل قبلی با تراکتور نگاه کنیم، زیرا این بازی فقط بعد فنی نخواهد داشت.

وی افزود: از زمانی که کادرفنی تراکتور تغییر کرد و خمز جایش را به مطهری داد، نوع بازی تراکتوری‌ها تغییر کرده. بازی آن‌ها مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی را دیدم و متوجه شدم که این تیم تغییرات زیادی در آرایش تیمی داشته است. شاگردان مطهری اکنون با روحیه و انگیزه خاصی ادامه فصل را می‌گذرانند و چه بسا که بازی در تبریز برگزار می‌شود و هواداران تبریزی در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند و تیمشان را حمایت می‌کنند. استقلال نباید این تیم را دست کم بگیرد، هرچند که نکونام در این فصل هرچه می‌گذرد دستش خالی‌تر می‌شود و آخرین نفری که از ترکیب رفت حسین حسینی بود.

*مطهری نقاط ضعف استقلال را به خوبی می‌داند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: خالدآبادی دروازه‌بان خوبی است و این شانس را دارد تا چشمان رسانه‌ها را به خود خیره کند. تراکتور در چند تقابل اخیر با آبی‌پوشان شکست خورده و اکنون با مطهری به دنبال انتقام هستند. قطعاً کمی از تفکرات گل‌محمدی برای هدایت تراکتور را در این بازی خواهیم دید چرا که این مربی یکی از گزینه‌های هدایت سرخ‌پوشان تبریزی در آینده خواهد بود. مطهری که سابقه تقابل با استقلال را دارد به خوبی می‌داند که نقاط ضعف استقلال در چه جایی است و چگونه می‌توانند نفوذ کنند. امیدوارم بازیکنان استقلال با آمادگی کامل به تبریز بروند و هیچگونه استرسی برای بازی نداشته باشند. از مدیران استقلال می‌خواهم که این تیم را در آستانه بازی با تراکتور شارژ مالی کنند تا بازیکنان با روحیه و آرامش کافی به استقبال بازی با تراکتور بروند.

*اضافه شدن پسوند خلیج‌فارس به نام استقلال کار خوب و پسندیده‌ای است

وی در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج‌فارس، اظهار داشت: خلیج فارس فقط یک نام نیست بلکه شناسنامه ایران است و اینکه خلیج فارس به عنوان پسوند به نام استقلال اضافه شود قطعاً کار خوب و پسندیده‌ای است و از آن استقبال می‌کنیم. به هر حال این نامگذاری در رقابت‌های بین‌المللی حائز اهمیت است و باعث می‌شود که تیم‌های آسیایی مخصوصاً کشور‌های عربی به این نام عادت کنند و ورد زبانشان شود.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال تیم با اصالتی است و از مالک باشگاه تشکر می‌کنم که در جهت حفظ منافع باشگاه قدم برمی‌دارد. امیدوارم هرچه زودتر مشکلات مالی باشگاه و مطالبه شاکیان استقلال را حل کنند تا به امید خدا مجوز حرفه‌ای را کسب کرده و مشکلی برای ورود به رقابت‌های آسیایی نداشته باشیم. از زحمات کادرفنی و بازیکنان استقلال تشکر می‌کنم و امیدوارم هوادارن به حمایت از این تیم بزرگ ادامه دهند تا ان‌شاءالله ۶ بازی دیگر قهرمانی را با هم جشن بگیریم.

انتهای پیام/



حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
0
0
اگه واقعآ خود گل‌محمدی رو نیمکت بود تراکتور بازی را می برد متاسفانه خود او نیست
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *