رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

نمایشگاه کتاب یک فرصت ارزنده است

7:07 - 10 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۴۷۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
نمایشگاه کتاب یک فرصت ارزنده است
روابط عمومی انتشارات شهید کاظمی حمایت‌های مردمی و خرید کتاب را نکته‌ای مهم برای ناشران دانست و حضور درسی‌و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران را بسیار ارزنده خواند.

مجید شکرالهی روابط عمومی انتشارات شهید کاظمی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان درباره حضور انتشارات شهید کاظمی در سی‌و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: این نمایشگاه کتاب فرصتی است تا ناشران کتاب در زمینه‌های مختلف، تازه‌های نشر را در معرض فروش و معرفی مردم قرار دهند. انتشارات شهید کاظمی به عنوان یکی از ناشران موفق در زمینه نشر کتب ادبیات پایداری و حوزه دفاع مقدس، با بیش از ۶۰ اثر تازه و کتاب اول در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر می‌شود. این انتشارات امسال با ۵۰۰ عنوان کتاب که بیش از ۶۰ عنوان از آن، جزو آثار جدید محسوب می‌شود در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می‌کند. این انتشارات تا کنون حدود ۷۰۰ کتاب را منتشر کرده است.

وی به تلاش انتشارات شهید کاظمی پرداخت و افزود: این نشر جزو چند ناشر برتر در بین ناشران جبهه فرهنگی انقلاب است بنابراین می‌توان ادعا کرد انتشارات شهید کاظمی در میان ناشران مردمی در رده نخست قرار دارد.

شکرالهی به کتاب‌های تازه منتشر شده در انتشارات شهید کاظمی اشاره و بیان کرد: کتاب «در فاصله دو بوسه» اثر غلامعلی حداد عادل، «اُم علاء» به قلم سمیه خردمند، «پلاسما» نوشته فاطمه شایان پویا، جلد ۶ تا ۹ مجموعه «تبار انحراف» اثر حجت‌الاسلام مهدی طائب، جلد دوم مجموعه «ماجرای علامه و انقلاب» نوشته رضا اکبری آهنگر و وحید خضاب، «دورت بگردم» اثر فائضه غفارحدادی، «گرای باقر» به قلم امیرحسین انبارداران، «تصویری دربند» به قلم مونس عبدی زاده و چند اثر دیگر، از جمله آثاری هستند که برای اولین بار در نمایشگاه کتاب از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: انتشارات شهید کاظمی یک ناشر خصوصی است و بدون وابستگی به نهاد خاصی و صرفاً با حمایت‌های مردمی و فروش کتاب توانسته است در کنار اثرگذاری در فضای فکری و فرهنگی کشور، رقابت خوبی با سایر ناشران انقلابی داشته باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *