ناکامی نمایندگان ایران در اسلحه اپه بانوان و فلوره مردان در کسب سهمیه المپیک

13:31 - 09 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۴۳۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ناکامی نمایندگان ایران در اسلحه اپه بانوان و فلوره مردان در کسب سهمیه المپیک
نمایندگان ایران در اسلحه اپه بانوان و فلوره مردان در کسب سهمیه المپیک ناکام ماندند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا با برگزاری دیدار‌های روز دوم پیگیری شد که نمایندگان ایران در اسلحه اپه بانوان و فلوره مردان پیش از کسب سهمیه به کار خود پایان دادند، اما نجمه سازنچیان تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت.

مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا که از روز شنبه در فجیره امارات آغاز شد، امروز یکشنبه (۹ اردیبهشت) با برگزاری رقابت‌های روز دوم و پایانی پیگیری شد.

در این روز از مسابقات سه نماینده ایران در  اسلحه اپه و سابر بانوان و اسلحه فلوره مردان به مصاف حریفان خود رفتند.  

اسلحه اپه بانوان 

ریحانه رضایی نماینده ایران در اسلحه اپه بانوان بود.  در مرحله مقدماتی این بخش از مسابقات که با حضور ۱۶ شمشیرباز برگزار شد، رضایی نتیجه دو دیدار را واگذار کرد، اما در چهار دیدار پیروز شد و به این واسطه وارد مرحله یک هشتم نهایی شد.  

او در جدول ۱۶ نفره مقابل  «هانیل آبلا» از فیلیپین با نتیجه ۱۵ به ۶ باخت و از صعود بازماند. بدین ترتیب رضایی بدون کسب سهمیه به کار خود پایان داد.

در رده بندی نهایی شمشیربازان اسلحه اپه بانوان، ریحانه رضایی در جایگاه نهم ایستاد.  

اسلحه فلوره مردان

۱۶ شمشیرباز برگزارکننده رقابت‌های اسلحه فلوره مردان بودند. علی امینی تنها نماینده ایران در این اسلحه بود که از رقابت با حریفانش در مرحله مقدماتی صاحب دو برد شد، اما نتیجه ۴ دیدار را واگذار کرد و از صعود بازماند.  

در رده‌بندی نهایی، علی امینی در جایگاه چهاردهم ایستاد.

اسلحه سابر بانوان 

رقابت‌های اسلحه سابر بانوان با حضور نجمه سازنچیان برگزار شد. سازنچیان دیدار‌های گروهی خود را بدون باخت به پایان رساند و با چهار برد راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله باید با «ورونیکا واسیلوا» از استرالیا دیدار کند.  

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *