رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

احمدی: امیدوارم با تکرار رکورد‌های تمرینات در مسابقات جهانی طلا بگیرم/ هم سالِ خوب، هم سالِ بدی داشتم

7:45 - 29 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۸۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
احمدی: امیدوارم با تکرار رکورد‌های تمرینات در مسابقات جهانی طلا بگیرم/ هم سالِ خوب، هم سالِ بدی داشتم
ملی‌پوش اسکیت فری استایل گفت: قبل از آغاز سال جدید و پس از اتمام مسابقاتم برنامه‌ریزی‌ها را انجام داده‌ام.

ترانه احمدی در گفت‌وگو با میزان، درباره ترافیک رقابت‌های بین‌المللی اسکیت فری‌استایل در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: امسال سال بسیار شلوغی برای من خواهد بود و مسابقات المپیک اسکیت را در شهریور ماه، بازی‌های کشور‌های اسلامی در مهر ماه و بازی‌های آسیایی داخل سالن را ۳۰ آبان تا ۱۲ آذر، پیش رو داریم. 

وی افزود: قبل از آغاز سال جدید و پس از اتمام مسابقاتم برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ام و تمرینات را سفت و سخت شروع کردم تا در این مسابقات مدال طلا بگیرم و جایگاه قهرمانی‌ام را در کشور و جهان حفظ کنم.

*شرایط تمریناتم بسیار خوب است

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو در مورد آخرین وضعیت تمریناتش عنوان کرد: شرایط تمریناتم بسیار خوب است و خداراشکر مربی را در کنارم دارم و با شرایط خوب تمرین می‌کنم. امیدوارم رکورد‌های جهان که در تمرین ثبت کردم را در مسابقات جهانی هم بزنم تا مدال طلا بگیرم.

ملی‌پوش اسکیت فری‌استایل تصریح کرد: خداراشکر هیئت استان‌مان و اداره کل ورزش حمایت لازم را از ما انجام می‌دهند و به خاطر اینکه حواس‌شان به ملی‌پوشان است تشکر می‌کنم.

*هنوز جوایز فدراسیون و وزارت ورزش را دریافت نکردیم

احمدی در مورد بدقولی برخی از مسئولان در اهدای جوایز گفت: در مهرماه ۱۴۰۲ که مدال گرفتم یک سری از ارگان‌ها قول اهدای جوایز را به ملی‌پوشان داده بودند که پرداخت کردند، اما هنوز جوایز فدراسیون و وزارت ورزش را دریافت نکردیم. امیدوارم هر چه سریع‌تر این جوایز را هم به ما بدهند. قطعاً شرایط اقتصادی نسبت به ماه‌های گذشته خیلی سخت‌تر شده و ارزش پولی که قرار بود مهرماه بدهند بسیار متفاوت است. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا سال قبل، برایش سال سختی بود، خاطرنشان کرد: پارسال، هم سال بد و هم سال خوبی برای من بود، چون خیلی سختی کشیدم تا سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو بگیرم. از طرفی سال خوبی هم برای من بود، چون در تمامی مسابقات بین‌المللی مدال گرفتم و خداراشکر می‌کنم که پیشرفت چشم‌گیری داشتم. از تمام کسانی که کمک کردند، حبیب‌آبادی و خانواده‌ام تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *