جلسه هیئت رئیسه فدراسیون اسکیت برگزار شد

14:58 - 26 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۴۷۴۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
جلسه هیئت رئیسه فدراسیون اسکیت برگزار شد
جلسه هیئت رئیسه فدراسیون اسکیت صبح امروز (شنبه) با حضور اعضاء برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون اسکیت، صبح امروز (شنبه) در سالن جلسات این فدراسیون با حضور مجید هنرجو رئیس فدراسیون و سایر اعضای هیأت رئیسه برگزار شد. 

در حاشیه این جلسه مجید هنرجو ضمن تبریک سال جدید و خوشامدگویی به اعضای هیات رئیسه اظهار داشت: ضمن قبولی طاعات و عبادات، فرا رسیدن سال جدید را نیز به تمام اعضای هیأت رئیسه تبریک و تهنیت می‌گویم و برای همه مردم سالی پُر از شکوفایی و تندرستی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.   

وی با اشاره به نتایج درخشان اسکیت در سال جاری گفت: در طول این یک سال اخیر کار‌های فراوانی انجام دادیم که ثمره آن منتج به کسب ۴۱ مدال در سطح برون مرزی شد. به اذعان تمام دوستان و اهالی این رشته سال نسبتا خوبی را پشت سر گذاشتیم، هر چند باید بکوشیم از لحاظ نتیجه‌گیری در سال ۱۴۰۳ بهتر از سال ۱۴۰۲ عمل کنیم. 

رئیس فدراسیون اسکیت در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: تاریخسازی ورزشکاران ما در بازی‌های آسیایی، قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا ادامه‌دار بود و برای نخستین بار در تاریخ این رشته توانستیم در طول یک سال بیش از چهل مدال به دست بیاوریم. معتقدم اگر کمک خانواده بزرگ این رشته نبود شاید نمی‌توانستیم برگ تازه‌ای از تاریخ را در فدراسیون اسکیت باز کنیم. 

هنرجو با تاکید بر اینکه در این یک سال اخیر بازدید‌هایی از استان‌های کشور داشت، گفت: در سالی که سپری شد این توفیق به ما دست داد تا از ۲۱ استان بازدید داشته باشیم تا نه تنها شرایط را برای برگزاری مجامع انتخاباتی آن‌ها فراهم کنیم بلکه از لحاظ امکاناتی هم بازدیدی از زیر ساخت‌ها و برنامه‌های درون استانی آن‌ها داشته باشیم. خود مسئولان هیات‌های استانی هم مُصرانه پای کار هستند و در تلاشند تا بتوانیم هر چه زودتر کار‌های اجرایی مربوط به احداث چند پیست استاندارد را در دستور کار قرار دهیم.   

وی در بخش دیگری به جلساتی که با مسئولان وزارت آموزش و پرورش داشت، اشاره و بیان کرد: در این میان هم دیدار‌های امیدبخشی را با مسئولان وزارت آموزش و پرورش داشتیم تا از ظرفیت‌های این وزارتخانه بیشتر از قبل بهره‌مند شویم. معتقدم باید اسکیت را به دل مدارس بکشانیم تا بتوان استعداد‌های خوبی را برای آینده این رشته کشف کرد.   

رئیس فدراسیون اسکیت درباره برنامه‌های این فدراسیون برای سال ۱۴۰۳ توضیح داد: طبق مکاتبات و رایزنی‌هایی که با فدراسیون جهانی رولبال داشتیم میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا برای سال آینده به ما واگذار شده و در تلاشیم تا میزبانی شایسته‌ای را بر عهده داشته باشیم. زمان برگزاری این رویداد را در تیرماه پیش‌بینی کرده‌ایم. البته چند رویداد مهم دیگر هم مانند ورلد گیمز (المپیک اسکیت) و. را در تقویم سالیانه خودمان مدنظر قرار داده‌ایم. رویداد نوروزگاه هم از جمله رقابتی است که با مسئولان وزارت ورزش هماهنگ کرده‌ایم تا ورزشکاران ما نیز در این رویداد حضور داشته باشند. 

گفتنی است در پایان این نشست سایر اعضای هیات رئیسه نظراتی را در جهت تسریع و پیشرفت هر چه بیشتر این رشته ارائه دادند. همچنین با اهدای لوح تقدیر از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *