کتاب «کارآفرینی سازمانی» چاپ شد

13:58 - 20 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۷۵۸
کتاب «کارآفرینی سازمانی» چاپ شد
کتاب «کارآفرینی سازمانی» نوشته امیرمحمد کلابی راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی، کتاب «کارآفرینی سازمانی» در ۴۸۰ صفحه توسط انتشارات علمی و فرهنگی روانه بازار شده است.

در خلاصه این کتاب آمده است:

کتاب کارآفرینی سازمانی نوشته دکتر امیر محمد کلابی در نشر علمی فرهنگی منتشر شد، از آنجاییکه انتشارات علمی فرهنگی چاپ و انتشار کتب در رشته‌ها و ژانر‌های مختلف ادبی را در دستور خود قرار داده و‌خود را معطوف و منحصر به موضوع خاصی نکرده است، بنابراین این بار سراغ انتشار کتابی در حوزه کسب و کار رفته است.

یادگیری مفهوم کارآفرینی سازمانی و اهداف و استراتژی‌های سازمانی یکی از نیاز‌های اصلی دنیای اقتصادی در حال حاضر است، در این کتاب به خوبی مفاهیم و مدل‌های کلی کارافرینی سازمانی ترسیم میشود و فرصت‌های کارافرینی سازمانی شناسایی و ارزیابی میشود، ابعاد و اهمیت این نوع کارآفرینی توضیح داده میشود و در فصل آخر نمونه‌هایی از کسب و کار‌های سازمانی در انتشارات، حوزه سلامت، زیست فناوری توضیح و ارزیابی می‌شود.

خواندن این کتاب به علاقمندان حوزه نوپای کسب و کار توصیه میشود. کتابی که به صورت دقیق مفاهیم و استراتژی‌های کارآفرینی سازمانی را تشریح کرده است. با مطالعه این کتاب از کسب و کار‌های سازمانی و نحوه عملکرد آن‌ها مطلع شوید و گامی در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی خود و جامعه بردارید. کتاب‌ها را تنها نگذاریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *