«تو خواب میکائیل هستی» در نشر مهرک منتشر شد

11:39 - 20 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۷۰۷
«تو خواب میکائیل هستی» در نشر مهرک منتشر شد
«تو خواب میکائیل هستی» رمانی از تیمور آقامحمدی با محوریت نوجوانان در نشر مهرک منتشر شد.

خبرگزاری میزان- رمان «تو خواب میکائیل هستی» اکه تازه‌ترین اثر تیمور آقامحمدی است برای رده سنی نوجوانان نگارش شده و به زندگی پسری به نام میکائیل پانزده ساله می‌پردازد. میکاییل در این رمان می‌خواهد خاص‌ترین، سخت‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین روز زندگی‌اش را تعریف کند، روزی که تا آستانه بهشت می‌رود!

«تو خواب میکائیل هستی» به دغدغه‌ها و چالش‌های نوجوان امروز می‌پردازد. نوجوانی که از از شیوۀ زندگی محتاطانۀ بزرگتر‌های خود ناراضی است و می‌خواهد جوری زندگی کند که در آینده حسرت گذشته را نخورد. او عاشق دختری به نام رها شده و می‌خواهد با کمک دوستش با او در کافه ملاقات کند و در این مسیر دچار چالش‌هایی می‌شود.

رمان با زبانی روان و شیوا سعی می‌کند مخاطب نوجوان را با خود همراه کند. بهره‌گیری از عناصری که این روز‌ها ذهن نوجوانان را به خود مشغول کرده، از چیره‌دستی‌های نویسنده است که فهم و مقبولیت رمان را افزایش داده است. از نکات جالب در این کتاب، فراوانی نام هنرمندان ایرانی و خارجی از جمله نقاشان، موسیقی‌دانان و نویسندگان است که با ظرافت در متن داستان گنجانده شده است.

ضمن این که در ابتدای رمان کیو آر کدی برای شنیدن آثار آهنگسازانی که نامشان در کتاب برده شده، تعبیه شده است.

تیمور آقامحمدی پیش از این با رمان «رونی یک پیانو قورت داده» با نشر مهرک همکاری کرده بود. «رونی یک پیانو قورت داده» زندگی دختری نوجوان به نام رونی است که به موسیقی علاقه دارد و درگیر چالش‌های اجتماعی و خانوادگی است.

«تو خواب میکائیل هستی» با شمارگان ۱۲۵۰ نسخه به زودی وارد بازار کتاب می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *