رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان بستان‌آباد: با کسانی که با هویت نامعلوم به دنبال تخریب فضای انتخابات هستند برخورد می‌شود

16:02 - 09 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۹۴۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان بستان‌آباد: با کسانی که با هویت نامعلوم به دنبال تخریب فضای انتخابات هستند برخورد می‌شود
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان‌آباد آذربایجان شرقی گفت: با کسانی که با هویت‌های نامعلوم به دنبال تخریب فضای سالم انتخابات هستند برخورد خواهد شد.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین متقی‌نیا با برشمردن برخی از مصادیق مجرمانه در فضای مجازی، اظهار کرد: تشویش اذهان عمومی، بی اخلاقی، تهمت و افترا و زیرسوال بردن ارکان حاکمیتی و مفاهیم دینی از جمله خط قرمز‌هایی است که فعالان و کاربران مجازی باید بادقت و حساسیت مراقبت کنند.

وی فضای مجازی را فرصتی مغتنم برای کاندیدا‌ها و رای دهندگان برشمرد و گفت: مدیران کانال‌ها و گروه‌ها باید بارعایت عدالت و انصاف زمینه را برای معرفی همه نامزد‌ها از یک طرف و نقد برنامه‌های آنان توسط مردم از طرف دیگر، فراهم کنند.

دادستان بستان‌آباد مسئولیت مستقیم مطالب منتشر شده در گروه‌ها را مستقیما متوجه مدیران و گردانندگان کانال‌ها و گروه‌ها خواند و تاکید کرد: هر مدیر یا مالک گروه که توانایی یا فرصت اداره و نظارت برگروه را ندارد نسبت به تعطیلی آن اقدام کند در غیر این صورت، مسئول مطالب منتشر شده خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین متقی‌نیا همچنین انتخابات خبرگان رهبری را هم بسیار مهم و سرنوشت ساز برشمرد و تصریح کرد: در فضای مجازی شهرستان نسبت به معرفی کاندیدا‌های مجلس خبرگان نیز برنامه‌ریزی شود چرا که مجلس خبرگان از اساسی‌ترین ارکان نظام است و باید پشتوانه رای مردمی بالایی داشته باشد.

در این جلسه همچنین تعدادی از فعالان مجازی و رسانه‌ای شهرستان دغدغه‌ها و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *