رئیس کل دادگستری استان سمنان: دشمن دائما برای ضربه به اقتصاد کشور برنامه‌ریزی می‌کند

15:39 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۳۲۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان: دشمن دائما برای ضربه به اقتصاد کشور برنامه‌ریزی می‌کند
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دشمن برای اینکه به معیشت مردم و اقتصاد نظام آسیب بزند، دائما در حال برنامه‌ریزی و اجرای عملیات است.

خبرگزاری میزان - اعضای هیئت مدیره اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س)، امام رضا (ع) و دهه کرامت افزود: تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال‌های اخیر، بیانگر ضرورت فعالیت‌های همه جانبه برای مقابله با دشمن در عرصه جنگ اقتصادی است.

وی تصریح کرد: دشمن دائماً در حال برنامه‌ریزی و اجرای عملیات مختلف برای ضربه به اقتصاد کشور و معیشت مردم است تا به این وسیله به نظام و مردم آسیب برساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به اهمیت همکاری جدی دستگاه قضایی استان با فعالان اقتصادی گفت: دادگستری استان در چارچوب قانون از هر اقدامی که باعت ایجاد زمینه‌ها برای رونق بخش‌های تولید و اقتصاد شود، دریغ نمی‌کند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در پایان تاکید کرد: دستگاه قضایی استان در راستای دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و قانون سیاست‌های اصل ٤٤ قانونی اساسی و در جهت تحقق شعار سال با همکاری دیگر بخش‌ها در جهت رفع موانع و حمایت از فعالان اقتصادی که در خط مقدم این جهاد مقدس هستند اهتمام جدی دارد.

گفتنی است در این دیدار برخی از اعضا به بیان مسائل و نقطه نظرات خویش پرداختند و قول مساعد برای پیگیری مطالب صادر شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *