رئیس سازمان پزشکی قانونی: مشکل نبود سالن تشریح در شهرستان بهمئی برطرف می‌شود

16:14 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۳۵۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان پزشکی قانونی: مشکل نبود سالن تشریح در شهرستان بهمئی برطرف می‌شود
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور در شهرستان بهمئی، در ارتباط با رفع مشکل نبود سالن تشریح در این شهرستان قول مساعد داد.

خبرگزاری میزان- عباس مسجدی ظهر امروز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در جریان برنامه‌های سفر‌ یک روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد و حضور در شهرستان بهمئی از پروژه در حال ساخت پزشکی قانونی این شهرستان بازدید کرد.

وی در جریان بازدید از دادگستری و اتاق مربوط به پزشکی قانونی در این شهرستان، در پاسخ به یکی از مراجعین که از نبود سالن تشریح در بهمئی گله‌مند بود، با تأیید این مسئله گفت: ساختمان جدید پزشکی قانونی بهمئی که به بخش معاینات و تشریح مجهز است، در حال ساخت است و با تکمیل و افتتاح این پروژه مشکل مردم این شهرستان در دسترسی بهتر به خدمات پزشکی قانونی مرتفع خواهد شد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در جریان این بازدید در بخش‌های مختلف دادگستری بهمئی حضور یافت و با کارکنان و مراجعین آن درباره روند بررسی پرونده‌ها و پاسخ‌دهی به مراجعین گفت‌وگو کرد.

وی در این بازدید ضمن شنیدن سخنان و توضیحات کارکنان و مراجعین، در مورد انتقال و پیگیری مشکلات مطرح شده قول مساعد داد.

از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در این سفر بازدید از شهرک صنعتی بهمئی و پروژه دامپروری این شهرستان بود.

در جریان این بازدید مطرح شد که شهرک صنعتی این شهرستان به دلیل عدم سرمایه‌گذاری و قرار داشتن در مرز استان خوزستان هنوز به بهره‌برداری نرسیده است و پروژه دامپروری نیز با وجود افتتاح در چند سال گذشته متاسفانه غیر فعال و بدون استفاده مانده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *