رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

حبیبی‌نژاد: کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست / تمرینات فونتانا فوق‌العاده است

7:45 - 02 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۷۸۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
حبیبی‌نژاد: کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست / تمرینات فونتانا فوق‌العاده است
ملی‌پوش بوکس معتقد است یک مربی بزرگ با تمرینات فوق‌العاده هدایت تیم ملی را بر عهده دارد.

علی حبیبی‌نژاد در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکردش در تورنمنت بوکس بلغارستان اظهار داشت: سه مبارزه سنگین داشتم و مقابل بوکسور عنوان‌دار هند به پیروزی رسیدم و بعد از آن هم مولداوی را شکست دادم. در نیمه نهایی به مصاف بوکسور بلغارستانی رفتم که طلای اروپا و برنز جهان را داشت. این بازی خیلی نزدیک بود، اما به هر حال میزبان بود و طبیعی است که او را برنده اعلام کنند.

*سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس خیلی منظم و دقیق است

وی افزود: در یکی، دو سال گذشته تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم و آنقدر تلاش کردم که به حقم برسم. چند رقابت بین‌المللی را تجربه کردم و خیلی پخته‌تر از قبل هستم و می‌توانم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشم. از نظر بدنی و ذهنی آماده هستم و می‌خواهم بهترین نتایج را کسب کنم و قطعاً کسب سهمیه المپیک برای من دور از دسترس نیست.

ملی‌پوش بوکس درباره تمرینات سخت «فونتانا» گفت: سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس خیلی منظم و دقیق است و تمرینات سختی برای بوکسور‌ها در نظر می‌گیرد. شاید فکر کنید ما خسته می‌شویم، اما آنقدر تنوع تمرینات بالاست که همه مشتاق دیدن سبک‌های جدید هستیم و اصلاً از نظر روحی خسته نمی‌شویم و بسیار شاداب کار را دنبال می‌کنیم. اگر بخواهم در یک جمله «فونتانا» را تعریف کنم باید بگویم که تمرینات او فوق‌العاده است.

*مربیانی که از کوبا می‌آیند، در دنیا کم نظیر هستند

وی ادامه داد: فونتانا جزو ۵ مربی برتر دنیاست و هر روز از او نکات جدیدی یاد می‌گیریم. شخصاً فکر می‌کنم اگر به او زمان بدهیم قطعاً شرایط برای بوکس ایران روز به روز بهتر از قبل خواهد شد. کوبا مهد بوکس دنیاست و مربیانی که از آنجا می‌آیند، در دنیا کم نظیر هستند.

حبیبی‌نژاد درباره جو تیم ملی بوکس خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترهای تیم ملی خیلی کمک می‌کنند و من هم از آن‌ها یاد می‌گیرم و احترامشان برایم واجب است. ان‌شاءالله در سایه رفاقت و همدلی بتوانیم سهمیه‌های المپیک را کسب کنیم تا نتیجه زحمات خود را بگیریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *