رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تحویل ۴ هزار و ۵۴۰ سند شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در راستای نهضت ملی مسکن

20:13 - 25 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۹۶۸
تحویل ۴ هزار و ۵۴۰ سند شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در راستای نهضت ملی مسکن
۹۳ هزار و ۵۰۰ فقره سند نهضت ملی مسکن، یک هزار و ۴۰ فقره سند قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و ۲۱۰ فقره سند مالکیت مربوط به صنایع و شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تحویل داده شد.

خبرگزاری میزان -  طبق گزارش اداره کل روابط عمومی و رسانه، طی مراسمی با حضور معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اصفهان، در مجموع ۴ هزار و ۷۵۰ سند مالکیت حدنگاری مربوط به نهضت ملی مسکن، قانون ساماندهی و شهرک‌های صنعتی به ادارات کل راه و شهرسازی، شرکت شهرک‌های صنعتی و بنیاد مسکن استان اصفهان تحویل داده شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این مراسم با اشاره به همراهی‌های مؤثر این سازمان با دولت در نهضت ملی مسکن و حمایت از تولید و سایر مأموریت‌های مهم و ملی اظهار داشت: تلاش جهادی مدیران و کارکنان این سازمان در سال جاری منجر به ایجاد جهش عملکردی بویژه در حدنگاری شده و در سال آینده نیز برنامه‌های متعددی در راستای مأموریت‌های مهم سازمانی در دستور کار قرار دارد.

بابایی، جذب نیرو‌های نخبه و با کیفیت و تکمیل فرآیند‌های الکترونیکی ثبتی را از برنامه‌های دیگر جهت کاهش فشار کاری بر نیرو‌های سازمان ثبت عنوان کرد و افزود: حدود ۴۰ درصد از پست‌های سازمان ثبت بلاتصدی است و در بازدید‌های میدانی در استانها، حجم بالای کار کاملاً مشهود است که می‌بایست با ایجاد عدالت و تجدید نظر در نظام پرداخت بهره وری و رفع مشکل مسکن کارکنان و مدیران، حمایت‌های لازم از نیروی انسانی متعهد و متخصص صورت گیرد.

وی با اعلام خبر انجام ۴۵ درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی گفت: در استان اصفهان این رقم به ۶۰ درصد رسیده و از این حیث جزء ۳ استان برتر کشور می‌باشد.

فخاری مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان نیز در این مراسم با اعلام کمبود نیروی نقشه بردار در ثبت استان گفت: آمار عملکرد‌ها در مقایسه با دو سال قبل به خوبی نشان دهنده زحمات همکاران علیرغم محدودیت‌های موجود در ثبت این استان است که موجب رضایتمندی بالای مردم ودستگاه‌ها نیز گردیده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *