رئیس کل دادگستری مازندران: صدور آرا قاطع و بازدارنده حافظ محیط زیست و سلامت مردم است

14:19 - 17 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۷۴۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران: صدور آرا قاطع و بازدارنده حافظ محیط زیست و سلامت مردم است
رئیس کل دادگستری مازندران، صدور آرا قاطع و بازدارنده را حافظ محیط زیست و سلامت مردم دانست و گفت: حفظ محیط زیست یکی از مباحث مهم مطروحه در استان است که در اولویت دستگاه قضایی استان قرار دارد.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در دیدار مدیر کل محیط زیست استان، با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه منابع طبیعی مازندران افزود: از مباحث مهم در استان که لازم است مورد بررسی قرار گیرد و همانند گذشته آرا قاطع در مورد آن‌ها صادر و اجرا شود، بحث محیط زیست و پسماندهاست که باید مورد حمایت دستگاه قضا قرار گرفته و حتی‌المقدور در جهت رفع آن‌ها تلاش شود.

وی در ادامه اظهار کرد: آلودگی آب و هوا، خشک شدن رودخانه‌ها و تالاب‌ها، تخلیه ذخایر آب زیرزمینی، تخریب مراتع، جنگل‌ها و بحران آلودگی محیط زیست و موضوع زباله، موجب تخریب شدید محیط زیست در چند دهه اخیر افزایش یافته که بسیار نگران کننده است.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: برای حفاظت از عرصه‌های زیست محیطی در استان باید مشارکت همه جانبه تمامی مسئولان و متولیان امر را شاهد باشیم و از طریق ساخت برنامه‌های آموزشی و فرهنگ سازی و با همدلی مردم گام‌های موفق و موثری در این راستا برداریم.

پوریانی؛ صدور آرا قاطع و بازدارنده را حافظ محیط زیست و سلامت مردم دانست و گفت: حفظ محیط زیست یکی از مباحث مهم مطروحه در استان است که در اولویت دستگاه قضایی استان قرار دارد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *