رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گزارش خبرنگار اعزامی میزان از قطر

انصاری‌فرد: قول می‌دهم مقابل ژاپن دلِ طارمی را شاد کنم/ جهانبخش: گفتیم ۳۰ دقیقه از جان مایه بگذاریم، پنالتی‌ها با بیرانوند

0:01 - 12 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۷۶۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
انصاری‌فرد: قول می‌دهم مقابل ژاپن دلِ طارمی را شاد کنم/ جهانبخش: گفتیم ۳۰ دقیقه از جان مایه بگذاریم، پنالتی‌ها با بیرانوند
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مهدی طارمی آنقدر برای فوتبال ملی افتخار آفریده که به او قول می‌دهم بازی بعدی دلش شاد شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به قطر، کریم انصاری‌فرد پس از دیدار ایران مقابل سوریه اظهار داشت: تک تک مردم ایران در ضربات پنالتی داشتند ما را دعا می‌کردند. دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم و امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز ما را از دعای خیرشان محروم نکنند. 

وی ادامه داد: من خودم وقتی جمع شدیم تا برای پنالتی آماده شویم با اعتماد به نفس به همه گفتم که خیالتان راحت، چون علیرضا بیرانوند را داریم. مهدی طارمی آنقدر برای ما و برای فوتبال ملی ما هم افتخار آفریده و من قول می‌دهم کاری کنم که در بازی بعدی دلش شاد شود.

جهانبخش: با هم گفتیم ۳۰ دقیقه از جان مایه بگذاریم و پنالتی‌ها با علیرضا بیرانوند

علیرضا جهانبخش پس از بازی ایران و سوریه در پاسخ به اینکه «مردیم تا بردیم» گفت: بله دقیقا درست می‌گویید. ما اگر از فرصت‌های خود استفاده می‌کردیم بازی متفاوت می‌شد. راستش را بخواهید پس از اینکه ۱۰ نفره شدیم، با بچه‌ها هم صحبت می‌کردیم، آنقدر که خیالمان راحت بود و به بیرانوند اعتماد داشتیم به هم گفتیم که ۳۰ دقیقه در وقت‌های اضافی از جان مایه بگذاریم تا به پنالتی برسد و در آنجا علی کار را برایمان در آورد.

وی ادامه داد: پنالتی‌های ما فوق العاده بود و در سطح جهانی پنالتی زدیم. از انصاری فرد تا احسان حاج صفی همه عالی زدند.

قدوس: تعویضم بخاطر مصدومیت نبود

سامان قدوس بعد از پیروزی مقابل سوریه در مورد تعویضش در نیمه دوم و اینکه آیا مصدومیتی داشته که تعویض شد، اظهار داشت: نه مشکل فیزیکی و مصدومیتی نداشتم. 

وی در مورد اینکه در تیم ملی ایران در پستی متفاوت‌تر از تیم باشگاهی اش بازی می‌کند، گفت: من در پست‌های مختلف در تیم‌های مختلف بازی کرده‌ام و ابتدا از همه باید از قلعه نویی که به من شانس بازی در تیم ملی را داد، تشکر کنم. در پست‌های مختلف بازی می‌کنم و این اتفاق کاملا در فوتبال طبیعی است و این مساله را از نظر شخصی دوست دارم.

قدوس در مورد تفاوت تیم ملی نسبت به سال گذشته در جام جهانی اظهار داشت: بزرگ‌ترین تفاوت این است که بازیکنان به سطح بالاتری رسیده‌اند و در سطح بالاتری بازی می‌کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *