گفت‌وگو|

نعمت‌زاده: مسائل روحی و روانی از آمادگی جسمانی مهم‌تر است/ کسب سهمیه المپیک اهمیت ویژه‌ای دارد

8:45 - 06 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۴۷۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
نعمت‌زاده: مسائل روحی و روانی از آمادگی جسمانی مهم‌تر است/ کسب سهمیه المپیک اهمیت ویژه‌ای دارد
ملی‌پوش تکواندو بانوان گفت: تمام تلاشم را می‌کنم و کم نمی‌گذارم، چون رسیدن به المپیک پاریس برایم اهمیت ویژه‌ای دارد.

مبینا نعمت‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: ۲۵ اسفند ماه برای کسب سهمیه المپیک عازم رقابت‌های قاره‌ای در چین هستم و ان‌شاءالله بتوانم سهمیه المپیک را بگیرم. مطمئن باشید تمام تلاشم را می‌کنم و کم نمی‌گذارم، چون رسیدن به پاریس برایم اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: تا روز مسابقات به ۱۰۰ درصد آمادگی بدنی می‌رسم، اما مهمتر از آن آمادگی روانی است. مسائل روحی و روانی فاکتور بزرگی برای رسیدن به پاریس خواهد بود که من و کادرفنی در این خصوص با هم اتفاق نظر داریم.

ملی‌پوش تکواندو درباره شانس رسیدن به مدال المپیک گفت: اول اجازه بدهید سهمیه بگیرم و بعد درخصوص شانس مدال فکر کنم، اما من و ناهید کیانی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در المپیک هم نتیجه بگیریم و بتوانیم باعث سربلندی مردم عزیز ایران شویم. امیدوارم مسئولان هم حمایت کنند و این کار تا روز المپیک ادامه داشته باشد.

قهرمان تکواندو درباره قرار گرفتن در سید یک یا دو تصریح کرد: موضوع مهمی نیست، چون اگر می‌خواهم قهرمان شوم باید تمام حریفانم را شکست دهم. من هرچه در این سال‌ها از تکواندو یاد گرفته‌ام را داخل شیاپ چانگ پیاده می‌کنم و ان‌شاءالله خدا کمک کند تا بهترین نتیجه را در چین بگیرم.

نعمت زاده با اشاره به حمایت‌های رئیس فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: ساعی، چون خودش بازیکن و مربی بوده درک بالایی از مسائل دارد و خیلی به ما کمک می‌کند. امیدوارم جواب اعتماد و کمک‌هایش را در مسابقات کسب سهمیه المپیک بدهم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *