رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اسبقیان جدیدترین گزینه جانشینی پولادگر در‌ معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش

9:21 - 01 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۶۵۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اسبقیان جدیدترین گزینه جانشینی پولادگر در‌ معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش
نام مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان به عنوان جدیدترین گزینه معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی این وزارتخانه مطرح شده است.

خبرگزاری میزان - در حالی که بعد از روی کار آمدن کیومرث هاشمی انتظار می‌رفت تغییرات در وزارت ورزش و جوانان با شتاب بیشتری پیگیری و نقاط ضعف زودتر ترمیم شود، اما این اتفاق رخ نداد و هاشمی با سعه صدر به دنبال انتخاب و گزینش بهترین نفرات برای ترمیم کابینه و تیم مدیریتی خود است.

آنطور که از شواهد پیداست دور جدید تغییرات در وزارت ورزش به زودی کلید خواهد خورد. البته قرار بود این تغییرات زودتر و پس از جلوس وزیر ورزش بر صندلی وزارتخانه انجام شود، اما به تعویق افتاد.

یکی از حساس‌ترین معاونت‌هایی که به شدت نیاز به تغییر در آن احساس می‌شود، معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی این وزارتخانه است که هم اکنون سیدمحمد پولادگر در رأس آن حضور دارد 

گفته می‌شود جمع‌بندی نهایی درباره تغییر در این معاونت صورت گرفته و به زودی باید شاهد خداحافظی سیدمحمد پولادگر و حضور جانشینش در این وزارتخانه باشیم. 

از سیدمحمد شروین اسبقیان، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان به عنوان گزینه اصلی و البته نهایی این معاونت نام برده می‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و مجوز‌های لازم در اینخصوص صادر شود وی که سابقه ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین را در کارنامه دارد به زودی معرفی خواهد شد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پیش از این از مهرزاد حمیدی به عنوان گزینه اصلی وزیر ورزش برای تصدی این معاونت نام برده می‌شد که ظاهراً حضورش منتفی است.

البته ظاهراً تغییرات بدین جا ختم نمی‌شود و باید شاهد تغییرات دیگری در بدنه مدیریتی و معاونت‌های وزارت ورزش و جوانان از جمله معاونت بانوان باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *