اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر دادگستری کل استان زنجان برگزار شد

16:34 - 28 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۲۹۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر دادگستری کل استان زنجان برگزار شد
اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر دادگستری کل استان و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه با حضور جمعی از مسئولان قضایی استان زنجان برگزار شد.

خبرگزاری میزان_ امیرعلی سلیمی سرپرست معاونت منابع انسانی و فرهنگی دادگستری استان زنجان در اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در دادگستری کل استان و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان که با حضور معا‌ن مالی و پشتیبانی، مدیر روابط عمومی، فرمانده پایگاه بسیج، نماینده فرهنگی معاونت‌ها، حفاظت اطلاعات و رابطین فرهنگی حوزه‌های قضایی دادکستری استان زنجان برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به معنای واقعی انفجار نور بود، اظهار کرد: انفجار نور همان ولایت فقیه است باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم چرا که در دوران غیبت، اما عصر (عج) ما به ایشان دسترسی نداریم و باید به نائب ایشان که همان ولایت فقیه است مراجعه و از ایشان تبعیت کنیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به این آسانی بدست نیامده و زحمات فراوان و شهدای گرانقدری تقدیم این انقلاب شده است، بنابراین حفظ انقلاب اسلامی، وظیفه همگان است.

سرپرست معاونت منابع  انسانی و فرهنگی دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی ابلاغی از مرکز با رویکرد بومی سازی باید در همه حوزه‌های قضایی استان اجرایی شود ادامه داد: تزیین ساختمان‌ها، سالن‌ها و پخش سرود‌های انقلابی در ۱۲ بهمن ماه همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور مورد عنایت قرار گیرد.

در ابتدای این جلسه معاون مالی و پشتیبانی، مدیر روابط عمومی، فرمانده بسیج و نماینده فرهنگی معاونت ها، حوزه‌های قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان  به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در پیرامون برنامه‌های دهه فجر پرداختند.

در پایان این جلسه مقرر شد، مصوبات این جلسه برای اجرا در حوزه‌های قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه ابلاغ شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *