رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری اصفهان: ۲۰ دفتر خدمات قضایی و حقوقی بسیجیان و ایثارگران افتتاح شد

9:46 - 09 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۸۹۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری اصفهان: ۲۰ دفتر خدمات قضایی و حقوقی بسیجیان و ایثارگران افتتاح شد
رئیس کل دادگستری اصفهان با اشاره به افتتاح ۲۰ دفتر خدمات قضایی و حقوقی بسیجیان، ایثارگران و خانواده شهدا گفت: این دفاتر خدمات قضایی و حقوقی در بسیاری از حوزه‌های قضایی استان دایر بوده و از این پس در تمامی حوزه‌ها آماده ارائه خدمت خواهد بود.

خبرگزاری میزان- آیین افتتاح ۲۰ دفتر خدمات قضایی و حقوقی بسیجیان، ایثارگران و خانواده شهدا همچنین جلسه تبیینی بصیرتی با حضور برخط کارکنان دستگاه قضایی و تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا در تمام حوزه‌ها در دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

در ادامه سلسله جلسات تبیینی بصیرتی که در دادگستری کل استان برگزار می‌شود، نشستی با سخنرانی سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران برگزار شد که با استقبال کارکنان اداری و قضایی دادگستری کل استان اصفهان، کارکنان شورای حل اختلاف و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان روبرو شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسداله جعفری، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید سیدرضی موسوی و همچنین تسلیت سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و وفات حضرت ام‌البنین از تاکید رئیس قوه قضاییه بر تکریم ایثارگران و خانواده معظم شهدا در دستگاه قضایی خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: دفاتر خدمات قضایی و حقوقی به ایثارگران، بسیجیان و خانواده معظم شهدا در بسیاری از دادگستری‌های حوزه‌های قضایی استان دایر بوده و از این پس این دفاتر در تمام حوزه‌های قضایی آماده ارائه خدمت به بسیجیان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا خواهد بود.

معاون سياسي سپاه پاسداران : دشمن  از اين كه ايران پرچمدار عدالت‌خواهي در جهان است بيم دارد 
سردار سرتیپ پاسدار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران نیز در ادامه این جلسه؛ با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمنان به منظور تغییر نگاه ملت ایران بیان کرد: مستکبران و دشمنان با سرمایه‌گذاری‌های فراوان در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در تلاش هستند تا نگاه مردم ایران به ویژه جوانان را از مسائل انقلابی، مذهبی و اخروی به نگاه دنیوی و منفعت‌طلبانه تغییر دهند و با استفاده از آن بتوانند به مقاصد شوم خود دست پیدا کنند.

معاون سیاسی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش سردار شهید سلیمانی در مبارزه با مستکبران و جنایت‌کاران غربی و صهیونیست خاطرنشان کرد: چهره واقعی غرب و آمریکا و صهیونیست و همپیمانان آنان در جنگ غزه برای همه‌گان نمایان شده است. این در حالی‌است که سال‌ها آنان با مظلوم نمایی و ادعای دفاع، بر اقدامات جنایت‌کارانه خود سرپوش می‌گذاشتند، اما بصیرت امام خمینی (ره) و رهنمون‌های مقام معظم رهبری و رشادت‌های سردار عالی‌قدر شهید حاج قاسم سلیمانی موجب شد تا جنایتکاران صهیونیست با شکست در عرصه‌های مختلف، روز به روز به نابودی نزدیک‌تر شوند.

سردار جوانی در پایان بیان کرد: دشمن از اینکه جمهوری اسلامی ایران و انقلاب پرچمدار عدالت‌خواهی و حمایت از مستضعفان جهان است بیم دارد چرا که همواره منافع مستکبرانه خود را در معرض خطر نابودی احساس می‌کند و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به ملت ایران فروگذار نیست به نحوی که در حال حاضر تلاش خود را معطوف به تضعیف مشارکت مردم در انتخابات پیش رو کرده است و این موضوع وظیفه دلسوزان و آزاد‌اندیشان و عدالت‌خواهان برای انجام جهاد تبیین و اقناع ذهن عموم را سنگین‌تر می‌کند.

 در پایان این مراسم از همسران و مادران و خانواده معظم شهدا در دادگستری اصفهان و همه حوزه‌های قضایی استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *