گفت‌وگو|

رئیس کل دادگستری اصفهان: بیش از ۱۰۶ هزار جلسه دادرسی الکترونیکی با زندانیان در سطح استان برگزار شده است

11:03 - 10 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۱۱۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری اصفهان: بیش از ۱۰۶ هزار جلسه دادرسی الکترونیکی با زندانیان در سطح استان برگزار شده است
رئیس کل دادگستری اصفهان از برگزاری تعداد ۱۰۶هزار و ۹۹۵ مورد دادرسی الکترونیکی با زندانیان در سطح استان از سال ۱۳۹۹ تاکنون با تلاش همکاران معاونت فناوری اطلاعات دادگستری کل استان و همکاری سازمان زندان‌ها خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اسداله جعفری در گفت‌وگو با میزان، بیان کرد: تعداد ۱۰۶ هزار و ۹۹۵ مورد دادرسی الکترونیکی با زندانیان از سال ۱۳۹۹ تاکنون با تلاش همکاران معاونت فناوری اطلاعات دادگستری و همکاری سازمان زندان‌ها در سطح استان اصفهان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری اصفهان افزود: از حدود ۱۰۷ هزار مورد دادرسی الکترونیکی با زندانیان ۲۷ هزار و ۹۰۶ مورد مربوط به ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲ است.

وی با اشاره به آمار برگزاری جلسات الکترونیکی دادگاه با اصحاب دعوی، ادامه داد: دادگستری استان اصفهان جهت رفاه حال طرفین دعوی که در خارج از کشور یا شهر‌های دور از محل برگزاری دادگاه حضور دارند و یا اینکه به هر دلیل شرایط حضور فیزیکی در شعبه رسیدگی کننده به پرونده را ندارند؛ با فراهم ساختن زیرساخت‌های برگزاری جلسات الکترونیکی دادگاه، از سال ۱۳۹۹ تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۱هزار و ۸۱۷ مورد دادرسی الکترونیکی برگزار کرده که ۸ هزار و ۶۸۳ مورد آن مربوط به ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲ بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری تصریح کرد: از سال ۱۳۹۹ تا پایان آذرماه ۱۴۰۲ در مجموع تعداد ۱۱۸ هزار و ۸۱۲ مورد جلسه رسیدگی پرونده‌های قضایی در دادگستری استان اصفهان به صورت الکترونیکی و غیرحضوری برگزار شد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: اصفهان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *