رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از حوزه قضایی نیشابور بازدید کرد

15:47 - 05 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۳۷۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از حوزه قضایی نیشابور بازدید کرد
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی صبح امروز همراه با معاونان قضایی خود از حوزه قضایی نیشابور بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی در ادامه‌ برنامه‌ بازدید از حوزه‌های قضایی شهرستان‌های استان خراسان رضوی، در رأس هیئتی از مقامات قضایی و مسئولان ستادی وارد حوزه‌ قضایی نیشابور شد و با مسئولان و کارکنان این حوزه دیدار کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی ضمن بازدید از طرح توسعه ساختمان دادگستری نیشابور خواستار تسریع در تکمیل این طرح شد تا امکان خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مراجعان فراهم شود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی در ادامه این سفر با حضور در پارک علم و فناوری نیشابور ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، با کارشناسان و مدیران این مجموعه نیز دیدار و با فعالیت‌های کارآفرینان از نزدیک آشنا شد.

 در این دیدار، رئیس دادگستری نیشابور ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پرونده‌های موجود با تأکید بر لزوم تسریع در رسیدگی به امورات قضایی مردم، دستورات لازم در این زمینه را صادر کرد.

 معاونین قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی نیز با حضور در واحد‌های مختلف از جمله شعب دادیاری و بازپرسی، اجرای احکام، شعب دادگاه‌های حقوقی و کیفری و همچنین بخش‌های ستادی و اداری بر حسن اجرای امور نظارت و با تعدادی از مراجعان دیدار و دستورات لازم درباره حل مشکلات آنان را صادر کردند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *