رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رقص با تروریسم در مراسم اهدای جایزه صلح

12:01 - 22 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۰۷۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رقص با تروریسم در مراسم اهدای جایزه صلح
اهدای جایزه صلح نوبل به «نرگس محمدی» در حالی برگزار شد که بخشی از شرکت‌کنندگان در این مراسم را تجزیه‌طلبان و سرکردگان گروهک‌های تروریستی دشمن با مردم ایران تشکیل می‌دادند.

خبرگزاری میزان –  کشور‌های غربی و رسانه‌های درخدمتشان که از پاییز سال گذشته و هم‌زمان با فوت مهسا امینی فعالیت گسترده‌ای را در جهت تصویرسازی نادرست از فضای داخلی ایران شروع کرده بودند حالا با گذشت بیش از یکسال از شروع جنگ ترکیبی خود با ملت ایران و تحمل شکست‌های مختلف راهی جز روی صحنه بردن نمایش‌هایی مانند اهدای جایزه صلح نوبل به یک زندانی ایرانی آن‌هم با هدف فراهم آوردن فرصتی برای گردهمایی دشمنان ایران و یک شب خوش گذرانی آن‌ها برای دلگرم کردن این گروه به حمایت‌های بین‌المللی ندارند.

خبر مراسم جایزه نوبل برخلاف انتظار اپوزیسیون نتوانست موجی در داخل کشور ایجاد کند و مراسم اهدای جایزه نیز جز به راه انداختن دعوا میان اپوزیسیون نتیجه دیگری نداشت.

مراسم اهدای این جایزه در حالی برگزار شد که حضور چهره‌هایی که سالهاست به عنوان نقض کننده حقوق بشر و فرمانده گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب در میان مردم ایران شناخته شده‌اند موجب حیرت شد، افرادی مانند عبدالله مهتدی که جز تجزیه خاک ایران و کشتار مردم هدفی را دنبال نمی‌کند با دعوت شدن به مراسم اهدای جایزه صلح، ضربه نهایی را به ماهیت این جایزه و برگزار کنندگان مراسم وارد کرد.

رقص با تروریسم در مراسم اهدای جایزه صلح

رقص با تروریسم در مراسم اهدای جایزه صلح

جمع تجزیه طلبان و بازیگران و افراد وابسته به رسانه‌های فعال علیه منافع مردم ایران آنچنان جمع بود که صدای افراد زیادی از اپوزیسیون خارج نشین را هم درآورد، این گروه که در صدر آن‌ها سلطنت‌طلبان بودند و انتظار داشتند که این جایزه به فردی مثل ربع پلهوی برسد با انتقاد شدید از این مراسم، رفتار‌های خارج از عرف حاضرین در این نمایش تحقیرآمیز را مورد حمله خود قرار دادند.

 

رقص با تروریسم در مراسم اهدای جایزه صلح

دلسوزی برای مردم ایران با رقص و مستی توسط بازیگری مثل گلشیفته فراهانی هرچند آیینه تمام نمایی از اپوزیسیون خارج از کشور بود، اما خشم جامعه را ادعای نمایندگی این دسته از مردم ایران برانگیخت، سوال افکار عمومی ملت ایران این است که گلشیفته فراهانی با در آغوش کشیدن رهبر تجزیه طلبان و تجدید عهد با وی چطور می‌تواند خود را طرفدار تمایمت ارضی کشور و حقوق مردم ایران معرفی کند؟

در ماه‌های اخیر حوادث داخلی و خارجی صحنه را به شکلی تغییر داده است که دیگر جریان پشت صحنه «زن، زندگی، آزادی» که چند ماه کشور را به آشوب کشید و تلفات فراوان جانی و مالی به مردم ایران تحمیل کرد حالا دیگر نمی‌تواند پشت مفاهیمی مانند وطن، صلح وحقوق بشر پناه بگیرد.

این گروه که در جریان جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی طرفدار کشتار فجیع مردم بی‌گناه غزه بودند و برخلاف بسیاری از مردم دنیا حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی را انتخاب کردند حالا از برنده شدن جایزه صلحی خوشحالند که برخلاف رویه چندماه اخیرشان بوده است.

به‌راه انداختن چند ماه آشوب در کشور و حمایت از گروهک‌های تروریستی چهره واقعی گروه‌های ضد ایرانی را برای ملت ایران مشخص کرده است. ملت ایران با بی تفاوتی نسبت به فراخوان‌های این افراد در سالگرد فوت مهسا امینی و آبان ماه امسال و همچنین بی تفاوتی به اهدای جایزه صلح به شخصی مانند نرگس محمدی نشان داد که دیگر ارزشی برای این گروه قائل نیست.

با این وجود اما این افراد تا روزی که رسیدن دلار‌های آمریکایی و اهدای جایزه‌ها و برگزاری کنفرانس‌های اروپایی آن هم نه با هدف حمایت از آن‌ها که با نیت امتیاز گیری از جمهوری اسلامی ایران ادامه‌دار باشد با ژست حمایت از مردم ایران و حقوق بشر به کاسبی خود ادامه می‌دهند و مانند چند شب گذشته با به زحمت انداختن خود پس از رقصیدن با تجزیه طلب‌ها و در حالت مستی از مبارزه با هدف آزادی مردم ایران سخن می‌گویند.

انتهای پیام/

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *