۳ هزار و ۴۳۲ فقره پرونده در یک مجتمع حل اختلاف کرمان به صلح و سازش ختم شد

13:40 - 21 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۰۰۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۳ هزار و ۴۳۲ فقره پرونده در یک مجتمع حل اختلاف کرمان به صلح و سازش ختم شد
رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمان گفت: تعداد ۳ هزار و ۴۳۲ فقره پرونده طی ۸ ماه در شعب مجتمع شهید فولادی به صلح و سازش منجر شده است.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین محمد امیر ابراهیمی با حضور در مجتمع شورای حل اختلاف شهید فولادی از کلیه شعب این مجتمع بازدید به عمل آورد.

وی افزود: کارکنان این مجتمع موفق شده اند ۲۵ درصد از پرونده‌های قابل صلح را به سازش برسانند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمان در این بازدید با ارزیابی نقاط قوت وضعف عملکرد شورا وبهبود وضعیت و جلب حداکثری رضایت مراجعین نکاتی را بیان کرد و ضمن تاکید بر تدابیری جهت حل و فصل و مختومه کردن پرونده‌های مسن، خواستار تلاش بیشتر کارکنان جهت افزایش آمار صلح وسازش شد.

وی در خصوص عملکرد مجتمع شهید فولادی شورای حل اختلاف شهرستان کرمان طی ۸ ماه گذشته گفت: در هشت ماه گذشته تعداد ۱۹ هزار و ۷۶۹ فقره پرونده به ۱۸ شعبه مجتمع شهید فولادی شورای حل اختلاف وارد و تعداد ۱۹ هزار و ۳۶۹ فقره پرونده مختومه شده است.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمان در این بازدید ضمن استماع مشکلات کارکنان در خصوص ساماندهی واحد‌های اجرای احکام گفت: لازم است دادورزان اجرای احکام رابطه نزدیکتری با یگان اجرائیات داشته و گزارش‌های اجرای احکام را توسط یگان، به واحد اجرای احکام ارائه دهند تا موجب تسریع مختومه شدن پرونده و عودت اسناد طرفین شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در بازدید از مجتمع فولادی با مراجعین گفتگو وضمن توصیه‌هایی به مراجعین گفت: مراجعین می‌بایست قبل از ورود به دفاتر و شعب شورا‌های حل اختلاف تلفن همراه خود را خاموش کنند تا در خدمت رسانی به آنان خللی وارد نشود.

وی در خاتمه ابراز کرد:مراجعین دستگاه قضایی انتظار دارند درخواست‌های آنان به خوبی شنیده شود و به نوعی مراجع قضایی اماکنی امن و مورد اعتماد برای رفع مشکلات مردم و تامین حقوق آنان به شمار می‌آید لازم است کارکنان همواره ضمن تکریم ارباب رجوع رضایت مراجعین را با ارائه خدمات با کیفیت فراهم آورند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *