رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان جوانان حقوق بشر ایران و مرکز صلح و زندگی ونزوئلا

10:00 - 12 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۴۱۰
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان جوانان حقوق بشر ایران و مرکز صلح و زندگی ونزوئلا
تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان جوانان حقوق بشر ایران و ونزوئلا در ۹ بند منعقد شد و به تایید و امضای طرفین ایرانی و ونزوئلایی رسید.

خبرگزاری میزان - امین انصاری، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در سفر به منطقه آمریکای لاتین با حضور در کاخ ریاست‌جمهوری ونزوئلا با الکساندر میمو وارگاس، کمیسر عالی رئیس‌جمهور و رئیس مرکز صلح و زندگی ریاست‌جمهوری ونزوئلا دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار دو طرف درباره مسائل مورد نظر به گفت‌وگو پرداختند.

میمو وارگاس در این دیدار گفت: از طرف نیکلاس مادورو، دولت وی و در چارچوب دیپلماسی صلح بولیواری، مایل و آماده هستیم تا یک همکاری استراتژیک سودمند متقابل را مشخص، تثبیت و تضمین کنیم؛ به ادامه همکاری براساس طرح کار مشترک اعتماد داریم.

در این دیدار تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان جوانان حقوق بشر ایران در راس هیئتی ۵ نفره ایرانی به ریاست امین انصاری، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ایران و هیئت ونزوئلایی به ریاست الکساندر میمو وارگاس، کمیسر عالی رئیس جمهور ونزوئلا در ۹ بند منعقد و به تایید و امضای طرفین رسید.

اعضای هیئت ونزوئلایی از جمله دبیر اجرایی کمیسیون ریاست جمهوری، ناریلین هرناندز معاون مرکز، اتو موریلو مدیرکل مرکز، اسدروبال علامیلا مدیر امور بین‌الملل، فیدل راولو مدیر بخش اجتماعی، نایلسی نونز مدیر ملی جوانان و کنت لونا مدیر ملی حمایت از حقوق اساسی مرکز صلح و زندگی ریاست‌جمهوری ونزوئلا گزارشی از عملکرد و اقدامت این مرکز را ارائه دادند.

جنبش صلح و زندگی ونزوئلا یک دهه پیش به عنوان ابتکار دولت بولیواری توسط نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا تاسیس و مقر آن در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور موسوم به میرا فلورس است و مستقیم زیر نظر رئیس‌جمهور فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *