آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان کنگان برگزار شد

16:43 - 23 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۳۶۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان کنگان برگزار شد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر درآیین معرفی رئیس جدید دادگستری شهرستان کنگان به موضوعاتی درخصوص رفع جمع‌آوری فلز‌های صنایع گاز و پتروشیمی اشاره کرد.

خبرگزاری میزان - مهدی مهرانگیز در آیین معرفی رئیس جدید دادگستری شهرستان کنگان با اشاره به طوفان الاقصی در غزه اظهار کرد: رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین در این عملیات به بزرگترین موفقیت در اضمحلال رژیم صهیونیستی دست یافته‌اند و اکنون زمینه فروپاشی و نابودی اسرائیل غاصب آغاز شده است.

وی شکست رژیم صهیونیستی را مایه مباهات برای مسلمانان جهان دانست و اضافه کرد: رزمندگان جبهه مقاومت به اسرائیل غاصب که ادعا قدرت می‌کرد ضربه بزرگ و مهلکی وارد کردند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر رعایت انصاف و قضاوت اسلامی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: موضوع آلایندگی در شهرستان کنگان یکی از مطالبات مهم مردم این دیار است که رفع جمع‌آوری فلزهای صنایع گاز و پتروشیمی و تبدیل این گاز‌ها به تولید محصول در دستور کار ویژه دستگاه قضایی استان بوشهر قرار دارد.

مهرانگیز توجه به زیرساخت‌های محیط پیرامونی روستا‌های همجوار تأسیسات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را در قالب عمل به مسئولیت‌های اجتماعی به ویژه رفع آلودگی‌های زیست محیطی مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: عوارض آلایندگی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر حدود ۲ سال پرداخت نشده که در راستای حقوق عامه مورد پیگیری دادگستری استان بوشهر است.

مهرانگیز حل مشکلات کالای ته‌لنجی و کالای همراه ملوان لنج‌های تجاری استان بوشهر را از دیگر پیگیری‌های دستگاه قضا استان دانست و اضافه کرد: با پیگیری انجام شده مشکل کالای ته لنجی در استان بوشهر برطرف می‌شود تا ضمن رونق تجاری و معیشتی از تردد خودرو‌های تندرو که سبب بروز مشکلات شده جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از ابلاغ سفر لنج‌داران تجاری استان خبر داد و بیان کرد: سفر اول لنج‌داران به‌زودی آغاز می‌شود، ولی لازم است تعداد سفر لنج‌داران برای ارتزاق معیشت آنان افزایش یابد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه اولویت استخدام در صنایع پارس جنوبی باید با جوانان بومی استان باشد گفت: توجه به مطالبات مردم در اولویت قرار دارد و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

در این آیین حسین مومنی پور به‌عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کنگان معرفی شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *