رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دیلم معرفی شد

11:19 - 05 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۳۹۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دیلم معرفی شد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر، در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دیلم، بر تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های قضایی تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر، در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دیلم، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی به موضوع امنیت پایدار در جامعه اشاره کرد و گفت: امنیت نعمت بسیار بزرگی است که باید قدردان این نعمت ارزشمند باشیم که به سادگی این امر محقق نشده است.

وی با بیان اینکه عدم امنیت دیگر امور را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، افزود: امنیت و سلامت دو مؤلفه مهم جامعه است که دادستان‌ها و مسئولان دادگاه‌ها باید نسبت به احیا حقوق عامه اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های قضایی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در یک‌سال گذشته نسبت به رسیدگی پرونده‌های قضایی استان بوشهر اقدامات مهمی انجام شده و ۱۴ هزار پرونده مسن و قدیمی تعیین تکلیف شد.

مهرانگیز توجه به حقوق عامه را یکی از سیاست‌های مهم دستگاه قضایی دانست و اظهار داشت: در این راستا در یک سال گذشته اقدامات مهمی در احیا حقوق عامه در زمینه‌های مختلف شده است.

وی با بیان اینکه دادستان‌ها و مسئولان دادگاه‌های استان بوشهر موظف هستند در همه زمینه‌ها چه در زمین چه در هوا و چه در دریا که حقوق مردم تضییع شود وارد عمل شوند، گفت: در این راستا مسئولان قضایی منتظر گزارش نمانند بلکه باید خود در صحنه باشند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: هر جا بخواهد در حق مردم ظلم روا و حقوق آنان پایمال شود رئیس دادگاه و دادستان حتماً باید ورود کند.

مهرانگیز، جایگاه مسولین جدید را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد:کار در دستگاه قضایی نباید به ساعات اداری بسنده شود و می‌بایست در تمامی ساعات شبانه روز از حوزه قضایی خود مطلع و در پیشبرد اهداف قضایی تلاش کنند 

در این آئین، امینی به عنوان رئیس دادگستری و حسینی به عنوان دادستان شهرستان دیلم معرفی شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *