۶۷ سند مالکیت اراضی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر صادر شد

16:10 - 22 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۱۷۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۶۷ سند مالکیت اراضی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر صادر شد
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر از صدور ۶۷ جلد سند مالکیت برای اراضی متعلق به سپاه امام صادق (ع) بوشهر به مساحت ۱۹ هکتار خبر داد.

خبرگزاری میزان - محمدرضا بزرگمهر در دیدار با سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن تقدیم ۶۷ فقره سند مالکیت اراضی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: در هفته قوه قضاییه سال گذشته در دیدار مسئولان قضایی با مقام معظم رهبری، معظم له بر اجرای جدی قانون جامع حدنگار و مشخص شدن وضعیت متر به متر اراضی کشور تأکید کردند و این مسئله وظیفه دستگاه قضایی بویژه سازمان ثبت را سنگین‌تر از قبل کرده است.

وی افزود: کارکنان این اداره کل در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری با کار جهادی سعی بر اجرای صد درصدی حدنگاری به عنوان یکی از راهبرد‌های اصلی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه دارند که در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با انجام نذر خدمت بیش از ۳۵۰ سند مالکیت در این دو روز صادر کردند.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز تأسیس با دستور امام راحل تاکنون منشأ خدمات بسیاری برای مردم، نظام و کشور بوده است و امروز که دشمنان نظام جمهوری اسلامی عصبانیت خود را از این نهاد اظهار داشته‌اند وظیفه تمامی مردم و مسئولین حمایت از این نهاد مردمی است. این اداره کل خود را مکلف داشته همانگونه که نیرو‌های مسلح دفاع از تمامیت ارضی کشور را بر عهده دارد، مسئولیت حفظ و صیانت از اراضی و املاک وزارت دفاع را به نحو احسن به انجام رساند.

در ادامه جلسه سردار رزمجو فرمانده به سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن تمجید و تجلیل از اقدامات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در تکریم ارباب رجوع عنوان کرد: در دو سال اخیر تحولات چشمگیری در اداره کل ثبت استان شاهد هستیم حضور مدیرکل و کارکنان ثبت در اقصی نقاط استان چه شهر‌ها چه روستا‌ها که باعث رضایت مردم شده است و همکاران ما در پایگاه‌های بسیج اقصی نقاط استان این را اعلام کرده اند.

فرمانده ارشد نظامی سپاه پاسدران در استان افزود: از طرف دیگر اداره کل ثبت با ورود به مسائل و مشکلات دهه‌های گذشته مانند هلیله و بندرگاه، آبپخش، عسلویه و ... نشان از روحیه مسئولیت پذیری و انقلابی کارکنان اداره کل ثبت استان است.

سرتیپ رزمجو بیان کرد:در بحث تثبیت اراضی سپاه استان ما هیچ مشکلی نداریم خیلی از موارد همکاران ما پیش بینی می‌کردند کار یک ساله انجام شود که با تلاش شما‌ها کمتر از چند ماه سند مالکیت زمین را دریافت کردیم قاطبه همکاران اعلام می‌کنند وقتی برای کار شخصی نیز به ادارات ثبت استان مراجعه می‌کنیم با حسن خلق کارکنان ثبت مواجهه هستیم.

عضو شورای تامین استان بوشهر با ابراز رضایت مسئولان استان از عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک افزود: در جلسات استان نیز بار‌ها از عملکرد اداره کل ثبت استان تقدیر شده است که این اعمال باقی صالحات برای همکاران شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *