رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خارج کردن پناهجویان از زندان شناور انگلیس به علت کشف باکتری کشنده

19:28 - 20 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۴۴۵
خارج کردن پناهجویان از زندان شناور انگلیس به علت کشف باکتری کشنده
پناهجویان منتقل‌شده به شناور «بی‌بی استکهلم» انگلیس که از سوی منتقدان به «زندان شناور» معروف شده به دلیل کشف باکتری کشنده «لژیونلا» در سیستم آب این شناور به طور موقت از داخل آن تخلیه و به مکانی دیگر انتقال یافتند.

خبرگزاری میزان_ پناهجویان منتقل‌شده به شناور «بی‌بی استکهلم» انگلیس، به علت کشف باکتری کشنده «لژیونلا» در سیستم آب این شناور به طور موقت از داخل آن تخلیه و به مکانی دیگر انتقال یافتند. 

 گفتنی است که لژیونلا، باکتری تهدیدکننده‌ای است که محل زندگی آن در سیستم آب و محیط مرطوب سیستم‌های تهویه است و می‌تواند موجب نوعی بیماری ذات‌الریه یا حتی عفونت ریه شود.

گزارش‌های جدید از آن حکایت دارد که آزمایش‌های معمول پیش از انتقال پناهجویان به شناور «بی‌بی استکهلم» مستقر در ساحل جنوبی انگلیس انجام شده بود، اما بعد از انتقال پناهجویان به آن، نتایج آزمایش‌های اخیر حاکی از وجود این باکتری در سیستم آب شناور بوده است.

این شناور در بندر «دورست» در جنوب انگلیس لنگر انداخته است و وزارت کشور انگلیس اعلام کرده در حالیکه بررسی‌ها ادامه دارد ۳۹ پناهجو از داخل این شناور به مکانی دیگر منتقل شدند.

طبق گزارش بی‌بی‌سی، در حالیکه پناهجویان منتقل شده به شناور از آب استفاده می‌کردند، اما علائمی از بیماری در هیچ کدام آن‌ها نشان داده نشده با این حال به عنوان اقدامی پیشگیرانه، آن‌ها را از شناور خارج کردند.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: انگلیس باکتری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *