وکیل پایه یک دادگستری: انتقال زندان رجایی شهر برای مردم منطقه تبعات مثبت «اجتماعی، اقتصادی و امنیتی» به همراه خواهد داشت

7:00 - 17 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۷۷۱۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
وکیل پایه یک دادگستری: انتقال زندان رجایی شهر برای مردم منطقه تبعات مثبت «اجتماعی، اقتصادی و امنیتی» به همراه خواهد داشت
یک وکیل پایه یک دادگستری در خصوص انتقال زندان رجایی شهر کرج، گفت: این اقدام دستگاه قضا کار زیبایی است که برای مردم منطقه تبعات مثبت «اجتماعی، اقتصادی و امنیتی» به همراه خواهد داشت.

مجید محمودی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص مزایا و تاثیر انتقال زندان رجایی استان البرز، با بیان اینکه ساخت زندان در شهر‌ها بخصوص کلان شهر کرج نقطه قابل تامل و تعجب برانگیزی است، افزود: وجود زندان در یک محله شهر مشکلات بسیاری از نظر «امنیتی، روانی، ترافیکی و ...» برای اهالی محل و خانواده‌های زندانیان بوجود می‌آورد.

وی ادامه داد: بعنوان مثال در برخی موارد خانواده مددجویان زندان رجائی شهر برای سهولت در ملاقات با زندانی خود مجبور به مهاجرت و حاشیه نشینی در شهر کرج می‌شدند که این امر خود مشکلات و معضلاتی را به دنبال داشت.

وکیل پایه یک دادگستری با بیان اینکه انتقال زندانیان و تعطیلی زندان رجائی شهر نشان‌دهنده اراده‌ای است که در راستای حفظ حقوق عامه و شهروندی موجب این امر شده است، افزود: این کار موجبات شعف و خوشحالی اهالی منطقه را فراهم کرده است.

این فعال اجتماعی در رابطه با مزایای انتقال زندان رجایی شهر «به کاهش ترافیک، افزایش امنیت روانی و کیفیت زندگی برای مردم، سهولت در تردد و کاهش ترافیک در منطقه» اشاره کرد.

وکیل پایه یک دادگستری همچنین این اقدام دستگاه قضا را کار زیبایی دانست که برای مردم منطقه تبعات مثبت «اجتماعی، اقتصادی و امنیتی» به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/


برچسب ها: زندان حقوقدان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *