رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۳۰۰ هکتار اراضی چهارباغ به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان

10:14 - 10 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۵۴۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۳۰۰ هکتار اراضی چهارباغ به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان
دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ استان البرز از مقابله با تغییر کاربری به وسعت ۳۰۰ هکتار و به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در این حوزه قضایی خبر داد.

خبرگزاری میزان - شاپور صفری دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ، با اعلام خبر آزادسازی ۳۰۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری در حوزه قضایی چهارباغ گفت: این شهرستان با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی که دارد و از آنجایی که تغییر کاربری‌های غیرمجاز، عواید زیادی برای متخلفان در پی دارد یکی از شهر‌های هدف برای این افراد است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ اضافه کرد: در پی گزارش جهاد کشاورزی در مورد تغییر کاربری غیرمجاز در «رامجین» و روستا‌های «قاسم گرجی» و «رمنده»، دستورات برای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی صادر شد.

وی با اعلام اینکه در عملیات انجام شده ۳۰۰ هکتار به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آزادسازی شده است تصریح کرد: در این اقدام دیوارکشی غیر مجاز ۱۵۰ مورد، بنا و ویلای غیرمجاز در حال ساخت ۱۰ مورد، دپوی مصالح ۵۰ مورد، استخر ۸ مورد و محوطه سازی به تعداد ۲۵ مورد اعمال قانون شد.

انتهای پیام/



سنبل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
0
0
سلام خسته نباشید،چطوری ۳۰۰ هکتار محاسبه شده و اگر این حجم تخلف وجود داشته چرا با مسءولین مربوطه برخورد نشده که۳۰۰ هکتار یعنی۳ میلیون مترمربع فقط در چهارباغ تغییر کاربری غیر مجاز بوده و البته باز هم تا چشم کار میکنه ساخت و ساز غیر مجاز هم دیده میشه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *