رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس جمهور پاکستان: میزبان ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار "مهاجر افغانستانی" بوده‌ایم

20:40 - 07 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۱۱۳۲
رئیس جمهور پاکستان اعلام کرد: تروریست‌ها ضربات سنگینی به اقتصاد کشور ما زده‌اند، ولی تمام تلاشمان را برای بهبود شرایط خواهیم کرد.

به گزارش گروه بین الملل ، به نقل از جیو تی وی، عارف علورئیس جمهور پاکستان: میزبان ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ی رئیس جمهور پاکستان در آئین افتتاح دهمین نمایشگاه بین المللی «ایده‌های دفاعی» اعلام کرد: تسلیحات نظامی پاکستان برای دفاع ساخته شده و ما برای حفظ تمامیت ارضی کشورمان ذره‌ای تردید نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاهی که بیش از 500 کارخانه بزرگ تسلیحاتی جهان در آن شرکت می‌کنند نشان دهنده اعتماد کشورها به پاکستان است و من این موفقیت را به نیروهای نظامی کشور تبریک می‌گویم.

عارف علوی افزود: عملیات‌های گسترده ضد تروریستی باعث افزایش تجربه نظامیان پاکستانی شده و اینک نظامیان ما جزو زبده‌ترین ارتش‌های جهان در مبارزه با تروریسم هستند.

رئیس جمهور پاکستان گفت: تروریست مشکلات فراوانی برای ما به وجود آوردند و پاکستان مجبور شد از 3میلیون و 200 هزار مهاجر افغانستانی پذیرایی کند، با این حال برای بهبود شرایط تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد.

وی اظهار داشت: پاکستان کشوری امن است و تلاش برخی رسانه برای تخریب چهره پاکستان اقدامی مذموم است.

عارف علوی گفت: اسلام آباد به صلح و امنیت در منطقه می اندیشد و تاکید می کند که مذاکره راه حل بسیاری از تنش های موجود در منطقه است .

رئیس جمهور پاکستان اضافه کرد: تلاش ما برای ایجاد امنیت در منطقه و تاکید ما بر رایزنی مذاکره را نباید ضعف پنداشت زیرا ما توان دفاع از خود را داریم.

گفتنی است در دهمین نمایشگاه بین المللی ایده‌های دفاعی که از امروز در کراچی آغاز به کار کرده است 52کشور جهان تازه ترین تسلیحات خود را به نمایش گذاشته‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *