رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تارتار: آقای تاج! فوتبال ایران عقب مانده است/ باید کارم را در ذوب‌آهن تمام کنم

17:27 - 14 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۹۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تارتار: آقای تاج! فوتبال ایران عقب مانده است/ باید کارم را در ذوب‌آهن تمام کنم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: کاملا بر بازی تسلط داشتیم و توانستیم به گل برسیم که توسط کمک داور آفساید اعلام شد.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار پس از تساوی مقابل پیکان تهران اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بازی امروز برای هر ۲ تیم بسیار سنگین بود و ۲ نیمه متفاوت داشت. ما کاملا بر بازی تسلط داشتیم و توانستیم به گل برسیم که توسط کمک داور آفساید اعلام شد. با توجه به اینکه دوربین روی خط آفساید نبود صحنه بسیار مشکوک بود. اگر گل ما سالم بوده باشد، قهرمان نجفی دومین بار است که در حق من جفا کرده است. 

*امیدوارم عدالت در خصوص صحنه آفساید رعایت شده باشد. اگه گل ما آفساید بوده باید از عملکرد خوب او تقدیر کنیم. هرچه که هست گذشته است و باید ببینیم کارشناسان داوری درباره این صحنه چه می‌گویند تا بعدا درخصوص آن صحبت کنیم. پیکان در نیمه دوم پیکان تغییر سیستم داد و بر بازی مسلط شد. باتوجه به اینکه میزبان بود شرایط خاصی داشت. شرایط زمین هم در ورزشگاه انقلاب از دور قشنگ بود. نمیدانم چرا هروقت با پیکان بازی داریم و به کرج می‌آییم نه ما کیفیت بازی خوبی داریم و نه خود پیکان، چمن زمین بازی بلند بود و باید طبق استاندارد‌ها کوتاه می‌شد. بسیاری از بازیکنان در زمین سر می‌خوردند که دلیل آن را نمی‌دانم.

*هم ما می‌توانیستیم برنده باشیم و هم پیکان، به هرحال هر ۲ تیم موقعیت‌هایی را داشتند که تبدیل به گل نشد. امروز دروازه‌بان هر ۲ تیم بازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند، اما در مجموع بازی فیزیکی را شاهد بودیم و همین موضوع باعث شد تا کیفیت تاکتیکی را از ۲ تیم شاهد نباشیم.

*اتفاقات کنار زمین؟ یکی از کمک‌های حسینی را اشتباه گرفتم، صدای مجید محافظت کار را با یکی دیگر از کمک‌های او اشتباه گرفتم که بعد از اتمام بازی هم از او حلالیت طلبیدم. بگو مگو‌ها در بازی طبیعی است و ۲ تیم دوست دارن در ۹۰ دقیقه پیروز زمین باشند. طبیعت فوتبال همین است. تا زمانی که VAR به فوتبال ما نیاید مشکلات در فوتبال ما ادامه خواهد داشت. تاج انسان توانمندی است و از او انتظار دارم تا زمان آمدن VAR سیستم رادیویی را برای داوران محیا کند تا حداقل داوران با یک دیگر در ارتباط باشند. نمی‌شود که داوران با داد و بیداد با هم در ارتباط باشند. حداقل داشتن سیستم رادیویی حق داوران است و فکر نمی‌کنم هزینه زیادی را هم داشته باشد. 

*همه شلوغی‌های کنار زمین و اتفاقات رخ داده به دلیل این است که VAR را در فوتبال نداریم. برای چندمین بار عاجزانه و هرجوری که شما فکر میکنید می‌گویم آقای تاج فوتبال ایران عقب مانده است. سیستم داوری ما عقب است و هر چقدر هم هزینه دارد از باشگاه‌ها کم کنید. هر جوری شود باید این تجهیزات فراهم شود. یادم می‌آید زمانی می‌گفتند تا زمانی که گیت‌ها راه اندازی نشود بازی هار ا برگزار نمی‌کنیم. امروز هم وقتش است تا زمانی که VAR نیامده لیگ را برای فصل آینده برگزار نکنیم.

*حرف زدن مجتبی حسینی با کمک‌های خود در طول بازی؟ این موضوع در حیطه وظایف من نیست و ناظر بازی مسئول برگزاری مسابقه باید حواسش به این موضواعات باشد. ما نمی‌توانیم در این باره حرف بزنیم.

*پیشنهاد فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی؟ من در خصوص تیم ملی صحبت‌های خودم را انجام داده ام و از مسئولان فدراسیون هم تشکر کردم بایات این موضوع و انصرافم را هم اعلام کردم. من باید کارم در ذوب آهن تمام کنم در حا حاضر شرایط ذوب آهن خوب نبود و ۲ در ۲ بازی اخیر موفق شدیم ۴ امتیاز کسب کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *