رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ناظم‌الشریعه: از اردوی بعدی هم لژیونر‌ها به تیم ملی فوتسال اضاف می‌شوند/ در سال جدید اردو‌های تدارکاتی برگزار می‌شود

13:13 - 27 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۸۵۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در حال حاضر اردو‌های تدارکاتی با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه برگزار و از اردوی بعد هم لژیونر‌ها به تیم ملی فوتسال اضافه می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال درباره برگزاری اردو‌های تدارکاتی، اظهارداشت: پس از لغو اردو و بازی دوستانه برابر قزاقستان، با رایزنی‌هایی که صورت گرفت قرار شد در کشور اسلواکی با تیم‌های روسیه و اسلواکی دیدار‌هایی را برگزار کنیم.

وی گفت: سه مرحله اردوی تدارکاتی تا پیش از اعزام به تورنمنت سه جانبه اسلواکی خواهیم داشت و بعد از مسابقات لیگ اردو‌های خود را آغاز می‌کنیم. در حال حاضر اردو‌های تدارکاتی با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه برگزار می‌شود و از اردوی بعدی هم لژیونر‌ها به تیم ملی فوتسال اضاف می‌شوند تا بازیکنان تمرینات جدی تری را برگزار کنند. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بازیکنان را در شرایط خوبی قرار داشته باشند و بتوانیم با آمادگی خوبی در تورنمنت فوق حضور یابیم. در واقع ملی‌پوشان علاوه بر کسب تجربه، در بازی‌های تدارکاتی محک می‌خورند و معتقدم تورنمنت اسلواکی به آمادگی بازیکنان کمک می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: پس از این تورنمنت بازی با صربستان را پیش رو داریم تا پرونده تمرینات تیم ملی فوتسال در سال ۲۰۱۸ بسته شود. در سال جدید اردو‌های تدارکاتی برگزار می‌شود تا آماده شرکت در مرحله مقدماتی ۲۰۱۹ در مهر ماه شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *