شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: اقدامات نشریات غربی برای اهانت به ساحت مقدسات اسلام، نشان از انحطاط اخلاقی آنان دارد

17:23 - 16 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۳۸۶۲
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدامات نشریات و روزنامه‌های غربی برای اهانت به ساحت مقدسات اسلام، پیامبر اعظم (ص)، مرجعیت و بزرگان دینی، نشان از سقوط شدید فکری، اعتقادی و انحطاط اخلاقی آنان دارد.

خبرگزاری میزان_ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت اقدام اهانت آمیز نشریهٔ فرانسوی علیه مقدسات اسلام بیانیه‌ای را منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلسله اقدامات زنجيره ای وهن آمیز و اصرار چندین باره نشریات و روزنامه‌های غربی برای اهانت به ساحت مقدسات اسلام ، پیامبر اعظم (صلی اللّه علیه و آله و سلم ) ، مرجعیت و بزرگان دینی ، به رویکردی تحریک آمیز و زشت علیه دیگر ادیان الهی - آسمانی و مقدسات برای ضربه زدن به باورها و ارزش های دینی و اعتقادی و انحراف افکار عمومی از معارف حقه مکتب نورانی اسلام بدل شده و نشان از سقوط شدید فکری ، اعتقادی و انحطاط اخلاقی آنان دارد.

اقدامات حقارت آمیز عمدی دوره ای برخی روزنامه‌ها و نشریات زنجيره ای غرب در نسبت دادن اقدامات مجرمانه و پلید گروه‌های تکفیری - تروریستی و وهابی سلفی این فرزندان نامشروع امریکا ، فرانسه و دیگر کشورهای غربی و دست ساختهٔ استکبار جهانی به اسلام و پیامبر اکرم ، تلاشی مذبوحانه برای گمراه کردن افکار عمومی جهانی و بزرگترین ظلم به ساحت سید و سرور بشریت ، حضرت رسول اللّه ( صلی اللّه علیه و آله و سلم ) و مقدسات و مرجعیت این پناهگاه و ملجاء مستضعفان جهان است.

جهان ، این روزها از یک سو شاهد هنجارشکنی و بی حرمتی فلسطين اشغالی و تعرض به ساحت مسجد الاقصی اولین قبلهٔ مسلمین است و از سویی دیگر شاهد هتک حرمت حریم اسلام و مرجعیت عالی مذهبی و سیاسی توسط یک نشریه رسوا و مبتذل فرانسوی است.

در پی اقدام موهن نشریهٔ فرانسوی در توهین به مرجعیت ، مقدسات و ارزشهای دینی و ملی ؛ قلب میلیون ها مسلمان جریحه دار شده و احساسات پاک آنان به غلیان در آمده و موجبات بروز نفرت و انزجار و خشم انقلابی مسلمین جهان از این اقدام نفرت آمیز شده است.

بی تردید این حرکات شنیع ، طراحی شدهٔ اتاق های فکر غربی ، در راستای جنگ ترکیبی - شناختی و رسانه ای علیه مسلمان است.

فرانسه که به دروغ خود را مهد تمدن و آزادی و مدافع حقوق بشر ، کودکان و زنان معرفی می کند ، سوابق ننگین و شرم آوری از نقض حقوق بشر در کارنامه خود دارد ، هنوز هزاران جمجمهٔ شهدای انقلاب الجزایر ، از زنان و مردان کودکان بی گناه مسلمان الجزایری که به دست اشغالگران فرانسوی به شهادت رسيده اند ، در موزه مردم شناسی پاریس نگهداری می شود.

ملت مسلمان ایران ، ضمن اعلام انزجار و خشم شدید از این گونه اقدامات نفرت آمیز ، دولت فرانسه را مسئول عواقب اين اهانت بی شرمانه علیه مقدسات مسلمانان جهان می داند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *