بازیکنان استقلال و مس رفسنجان بعد از تساوی چه گفتند؟

18:19 - 09 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۴۰۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان تیم فوتبال استقلال و مس رفسنجان بعد از تساوی در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به اظهار نظر پرداختند.

خبرگزاری میزان - بازیکنان تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان پس از تساوی بدون گل در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، اظهاراتی داشتند که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

محمدحسین مرادمند: داور پنالتی ما را می‌گرفت بازی عوض می‌شد

*اگر داور پنالتی اول را به سود ما اعلام می‌کرد، شاید وضعیت بازی عوض می‌شد و اتفاقات دیگری می‌افتاد اما این کار را نکرد. فکر می کنم عرب براقی تحت الشعاع بازی قبلی بود.

*درگیری نیمکت‌نشین‌های دو تیم پس از پایان نیمه اول؟ این‌ها برای فوتبال خوب نیست. آمدیم فوتبال بازی کنیم تا لذت ببریم.

*میزان و شدت مصدومیتش؟ باید MRI  بگیرم.

آرش رضاوند: ۱۰۰ هزار درصد صحنه نیمه اول پنالتی بود

*یک پارگی در عضله پا دارم که امیدوارم هرچه زودتر خوب شوم. پزشکان 3 هفته تا پنج هفته گفتند طول می کشد. من هم مداوای خودم را پیگیری می‌کنم تا زودتر برگردم و بتوانم به تیم کمک کنم. باید تحمل کنم تا عضله پایم ترمیم شود.

*تماشای بازی از روی سکوها بسیار پر استرس است و فشار روانی زیادی را روی تماشگر می‌گذارد و سخت بود.

*صحنه نیمه اول در محوطه جریمه مس رفسنجان 100 هزار درصد پنالتی بود و هرچه نگاه کردیم کاملا واضح بود که در محوطه جریمه چه اتفاقی افتاد. پنالتی را برای استقلال می‌گرفتند روند بازی تغییر می‌کرد و اگر صحنه ای هم برای مس بود داور می‌گرفت. دست دفاع کاملا باز بود و اگر پنالتی اعلام می‌‌شد روند بازی تغییر می کرد.

*مس یکی از تیم های خوب لیگ برتر است، ما در نیمه اول بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و در نیمه دوم هم به دلیل بالا رفتن استرس دقایق پایانی بازی باعث شد تا بازیکنان استقلال باز بازی کنند و 3 موقعیت گل را به مسی ها بدهند.

*در آمار عملکرد تیم استقلال مشخص است و نمی توانیم بگوییم که نتیجه بدی را تا به این جای کار گرفته این ما 8 مصدوم داریم که این ها هم تأثیر گذار هستندو قطعا اگر این بازیکنان اضافه بشوند مشکلا کاملا حل خواهد شد.

مهدی مهدی‌پور: بازی با مس روز بد استقلال بود

*امروز روز خوب ما نبود و هیچ‌ یک از بچه‌ها عملکرد خوبی نداشتند. می‌توانستیم خیلی بهتر از این باشیم اما یک پنالتی صددرصد در نیمه اول برای استقلال نگرفتند. بازیکن حریف در یک متری داور مچ پای مرا زده و مچ پایم اندازه سرم شده است. الان نمی‌توانم راه بروم آقای داور چگونه خطا نگرفتی؟

*داور زاویه خوبی داشت اما پنالتی صددرصد را نگرفت. اگر این خطا را اعلام می‌کرد جریان بازی عوض می‌شد. آن اشتباه خیلی در نتیجه مسابقه تأثیرگذار بود.

*اکنون نمی توانم نشان بدهم که وضعیت مچ من چگونه است اما اصلاً وضعیت خوبی ندارم. عرب براقی به آن صحنه خیلی نزدیک بود چگونه در فاصله یک متری ندید، یا ندید یا نمی‌خواست ببیند، نمی‌دانم.

*حساسیت‌ استقلالی‌ها روی امیر عرب‌براقی؟ خودشان حساسیت را به وجود می‌آورند. به حدی پنالتی در آن صحنه برای من مسلم بود که حتی تصاویر تلویزیونی این حرکت را ندیدم. نمی‌دانم چگونه در نیمه اول برای ما دو پنالتی نگرفت.

*خدا را شاهد می‌گیرم به خود شاهین هم گفتم فکر می‌کنم پیش از این دروازه‌بان بودید زیرا مانند یک گلر توپ را گرفت. نمی‌دانم چه بگویم. عرب‌براقی به صحنه‌ها نزدیک و مشرف بود اما نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی گرفت.

*پاس اشتباهی در نیمه اول به حریف؟ تاکنون یادم نمی‌آید چنین اشتباهی کرده باشم. امروز روز خوب خودم هم نبود. ان‌شاءالله بتوانم در ادامه فصل جبران کرده و به تیمم کمک کنم. باید همان چیزی باشم که باید باشم.

*انتقاد ساپینتو از عملکرد بازیکنان استقلال؟ خودم من می‌گویم امروز شرایط تیمی ما خوب نبود و آن چیزی که باید نبودیم. به هر حال امروز روز بد استقلال بود. اما این اتفاق برای بزرگترین تیم‌های دنیا هم می‌افتد. باید جلو برویم و خودمان را برای ادامه فصل جمع و جور کنیم. با اینگونه بازی کردن به چیزی که می‌خواهیم نمی‌رسیم. باید خیلی قوی‌تر و بهتر باشیم. استقلال قبل از تعطیلات فوق‌العاده بود اما این تعطیلی ها ما را اذیت کرد.

*معمولاً تیم‌هایی که در تعطیلات فشار سنگین بدنی به خودشان می‌آورند این تعطیلات بین فصل برای آنها کشنده است. اکنون هم این اتفاق برای استقلال افتاده زیرا با وجود شرایط ایده‌آل و فوق‌العاده‌ای که قبل از تعطیلات داشتیم این موضوع اذیت‌مان کرده و باید خیلی زود خود را جمع و جور کنیم تا به شرایط خوب بازگردیم.

داود نوشی صوفیانی: صحنه درگیری را ندیدم

*درگیری‌های بین دو نیمه بازی استقلال و مس رفسنجان؟ من زود به رختکن رفتم و این صحنه‌ها را ندیدم.

*برخورد توپ به دست مدافع مس؟ توپ ابتدا به صورت و سپس به دست مدافع ما برخورد کرد. البته باید داوران نظر بدهند.

*کلین شیت‌ در دو دیدار اخیر مس؟ خدا را شکر. این نظر سرمربی تیم است که چه زمانی بازی کنم. این سومین بازی من برای مس است که بازهم کلین شیت کردم. هر زمان ربیعی صلاح بداند، تابع نظرش هستم و بازی می‌کنم. امسال حامد لک واقعا خوب کار کرده است. هر زمان ربیعی صلاح بداند، بازی می‌کنم و هر زمان صلاح ندانست، بیرون می‌نشینم.

سیدمهدی حسینی: حق مس رفسنجان برد بود/ هیچ تیمی استقلال را آنقدر اذیت نکرده

*بازی خوبی بود و حق‌ ما هم برد بود. نمی‌دانم این بدشانسی‌ها چه زمانی قرار است دست از سر تیم ما بردارد.

*برگشت شوتش توسط رافائل سیلوا از روی خط دروازه؟ شوت من به کنار. 3-2 تک به تک و موقعیت‌های خوب دیگری داشتیم. هیچ تیمی تاکنون استقلال را تا این اندازه اذیت نکرده بود.

*مهاجمان ما باکیفیت و خوب هستند. به هر حال این همه موقعیت‌ را خودشان ایجاد می‌کنند. امیدوارم در ادامه فصل توپ‌های ما تبدیل به گل شود.

حامد لک:

*شاهین توکلی برای داور چهارم توضیح می‌داد که دستش باز بود اما داور بی‌دلیل صدایش را بالا برد.

فراز امامعلی: امسال خیلی ربیعی را اذیت کرده‌ایم/ 3 امتیاز را مقابل استقلال از دست دادیم

*از شانس بد ما توپ پله شد و در آخرین لحظه از جلوی پای من پرید. توپ زیر پای من و ضربه‌ام به هوا رفت.

*واکنش ربیعی به از دست رفتن این موقعیت؟ واکنش او را دیدم. متاسفانه امسال خیلی ربیعی را اذیت کرده‌ایم. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و امیدوارم بتوانیم جبران کنیم. خیلی از توپ‌های ما وارد دروازه نشده است اما چاره‌ای نیست و باید تمام تلاش خود را بکنیم.

*اگر بازی‌های ما را ببینید، متوجه می‌شوید در همه بازی‌ها خیلی خوب ظاهر شدیم. امروز هم سه امتیاز را از دست دادیم و نمی‌دانم چه بگویم.

امامعلی درخصوص درگیری بین دو نیمه، گفت: من در جریان نیستم.

اعتراف مدافع مس رفسنجان به برخورد توپ به دستش

شاهین توکلی: بازی خوبی بود اما همانگونه که در دیدارهای قبلی نتایج صفر - صفر زیادی داشتیم در این بازی هم این نتیجه تکرار شد. برای پیروزی به زمین آمده بودیم اما این اتفاق نیفتاد. البته کسب یک امتیاز از استقلال در ورزشگاه آزادی برای ما خوب است.

*عملکرد خوب زوج خط دفاعی مس رفسنجان در این فصل؟ من و رامتین سلیمان‌زاده چندین سال کنار هم بازی کرده‌ایم و به هماهنگی رسیده‌ایم ان‌شاءالله این روند خوب ادامه‌دار باشد.

*برخورد توپ به دستش در نیمه اول؟ توپ به دست من برخورد کرد، اما دست من جلوی صورتم بود. نظر کارشناسان و داوران مهم‌تر است.

*درگیری بین دو نیمه؟ از این موضوع خبر نداشتم و نمی‌دانم موضوع چه بود از آن صحنه دور بودم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *