رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعداد و نکات به جا مانده از بازی ایران و ازبکستان/ ریاضی با تیم ملی شیرین است!

11:06 - 21 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۱۷۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته موفق شد با یک گل در دیداری تدارکاتی تیم ملی ازبکستان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی پس از جام جهانی و اولین پیکار قبل از جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۹ موفق شد با یک گل در تاشکند از سد ازبکستان بگذرد و نشان دهد راه بردن این تیم را به خوبی با نتیجه‌ای مشابه بلد است و در آن تبحر خاصی دارد.

در ادامه اعداد و ارقام به‌جا مانده از این بازی با می‌خوانید:

*ایران در دهمین رویارویی با ازبکستان به هشتمین پیروزی خود دست پیدا کرد. ۸۰ درصد پیروزی در حالی که یک مساوی و یک باخت هم حاصل شده است.

*ازبکستان ۶ سال است که مقابل ایران موفق به گلزنی نشده است.

*ایران برای پنجمین بار در تاشکند به میدان رفت و رکورد نباختن خود را ادامه داد. ملی‌پوشان هنوز در خاک ازبکستان از این تیم گل هم نخورده‌اند. ۴ برد یک - صفر و یک تساوی بدون گل.

*کی‌روش در هفتمین تقابل با ازبکستان به ششمین برد خود رسید. او یک بارهم در برابر این تیم شکست خورده است.

*مهدی ترابی موفق شد دومین گل خود برای تیم ملی را وارد دروازه ازبکستان کند. او حالا کنار سیدجلال حسینی و بعد از علی دایی که ۳ گل زده در جدول بهترین گلزنان به گرگ‌های سفید قرار دارد. هر ۲ گل ترابی در تاشکند و در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی زده شده است. این بازیکن حالا در تیم ملی ۵ گله شده است. دو گل به ازبکستان و یک گل به تیم‌های گوام، قرقیزستان و ژاپن.

*ایران با کی‌روش در چهارمین دیدار در روز بیستم ماه بازهم بی‌شکست ماند و به سومین پیروزی رسید. البته یک تساوی هم در این روز برای ایران با این مرد پرتغالی ثبت شده است.

*تیم ملی ایران بعداز ۲ سال و ۹ روز در ماه شهریور به برتری رسید. ملی‌پوشان در ۳ بازی اخیر مقابل چین، کره‌جنوبی و سوریه به تساوی رسیده بودند و حالا بعد از ۴۶۲ روز توانستند به برتری برسند. آخرین برد در این ماه مربوط به بازی یازده شهریور ۹۵ مقابل قطر برمی‌گردد که با نتیجه ۲- صفر به برتری رسیده بودیم. همچنین آخرین شکست ایران در این ماه به ۶ سال قبل برمی‌گردد که با نتیجه یک - صفر به لبنان در بیروت بازی را واگذار کردیم.

*کی‌روش در ۸۶ بازی که روی نیمکت ایران نشست موفق به ثبت پنجاهمین برد خود شد. او ۱۲ باخت را هم در کارنامه خود دارد و در الباقی دیدار‌ها به تساوی رضایت داده است.

*ایران برای سومین بار در اولین بازی بعد از جام جهانی برد. کی‌روش ۴ سال قبل هم توانسته بود کره‌جنوبی را با تک گل سردار آزمون شکست دهد.

*امیر عابدزاده سومین کلین شیت این فصل خود را در رقابت‌های باشگاهی و ملی به ثبت رساند. او همچنین تمام ۱۳۵ دقیقه حضورش در تیم ملی مربوط به بازی برابر ازبکستان می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *